کد خبر 1586042
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
۱۰۰ هزار صهیونیست، مسلح شدند

در ادامه پس‌لرزه‌های عملیات طوفان الاقصی، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خبر داد که مجوز سلاح برای ۱۰۰ هزار صهیونیست صادر شده است.

به گزارش مشرق، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شامگاه امروز دوشنبه خبر داد که مجوز سلاح برای ۱۰۰ هزار صهیونیست صادر شده است.

بن گویر، صدور این مجوزها را «از مهمترین طرح‌ها برای حفظ جان» صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: «نیروهای پلیس ما در روز هفت اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) از خود شجاعت نشان دادند و عقلانی نیست که به آن‌ها ضربه وارد شود». وی همچنین مدعی شد که مذاکره با حماس فقط از طریق تفنگ است و باید وارد رفح شد، «پیروزی به دست آورد و گروگان‌ها را بازگرداند».

«ایلون لوی»، سخنگوی کابینه رژیم اسرائیل هم ساعتی پیش گفت که نظامیان صهیونیست عملیات نظامی را در رفح کلید خواهند زد تا به زعم خود بتوانند «حماس را نابود کنند».

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم اسرائیل روز گذشته درباره احتمال حمله ارتش این رژیم به منطقه رفح در جنوب غزه گفت: «روشن است که این اقدام رخ خواهد داد و بدون ورود به رفح نمی‌توان پیروز شد.».

رفح منطقه‌ای در جنوب نوار غزه است که حدود ۱.۵ نفر از مردم غزه در آنجا اسکان دارند. تاکنون بسیاری از کشورها از جمله «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر و «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل درباره تبعات حمله به این منطقه پرجمعیت هشدار داده‌اند.

اسرائیل مدعی است که برای پیروزی نهایی بر حماس باید به منطقه رفح حمله کند. سخنگوی کابینه اسرائیل همچنین مدعی شد که «فشار نظامی را بر روی حماس افزایش خواهیم داد و این کار را در مذاکرات انجام می‌دهیم تا گروگان‌ها را آزاد کند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارسلان IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    دمش گرم. ی قدم مونده تا نابودی تروریستا . برو تا آخرش
  • یزدان FR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    خخخخ شنیدم مروان عیسی هم رفت بهشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس