کد خبر 1586020
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
در تعطیلات نوروزی دولت تعطیل نیست

در پی ابلاغ بخشنامه‌ای بنام ضیافت خدمت هیچ دستگاه اجرایی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین‌ خالی از مدیران نباشد.

به گزارش مشرق، در پی ابلاغ بخشنامه‌ای بنام ضیافت خدمت به کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی مقرر شده است هیچ دستگاه اجرایی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین‌ خالی از مدیران نباشد.

در همین رابطه محمد قیصری مدیرکل روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری توضیح داد که با تصمیم شایسته حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس این مرکز در راستای رفع دغدغه‌های مردم از عدم حضور مدیران در ادارات و دستگاه‌های دولتی در روزهای تعطیل ابتدای سال، نامه‌ای جهت برپایی قرارگاه ضیافت خدمت از سوی ایشان به اعضای دولت و استانداران ارسال شده و به پیوست آن فهرستی از مدیران ارشد و میانی کلیه دستگاه‌های اجرایی که با هماهنگی انجام شده به‌صورت کشیک فعال هستند، تقدیم شده است که بر اساس آن تمامی معاونین وزرا، معاونین استانداران، مدیران کل و مسئولین در تعطیلات چند روزه نوروز هم پای کار مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام جهادی دولت که با مسئولیت و نظارت اداره کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پیش می‌رود، اطمینان خاطری برای مردم در رسیدگی فوری و دقیق به شکایات و گزارشات مردمی در تعطیلی آغاز سال جدید و به‌صورت شبانه‌روزی با شماره تماس ۶۴۴۵۳۱۷۴ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    یادش بخیر نوروز ۹۸ بعد از سیل مهیب اق قلا و خوزستان روز ۸ فروردین جناب رئیس جمهور از سفر نوروزی برگشتند و استاندار گلستان سفر خارج بود و باقی مدیران هم تا روز ۵ فروردین گم و گور بودند!!!کاش ملت ما این تفاوت ها را درک کند!
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    یادمه موقع خدمت توی پلیس راهور روز اول با گرفتن بار سر یه چهار راه بدون اینکه خودم بدونم باعث شده بودم دوتا اتوبان نزدیک و چند تا خیابون قفل بشه تا اینکه گروهبان موتور سوار منطقه رسید و گفت تو برو بشین خسته شدی .ودستور داد همه ماشین ها وارد چهاراه بشن کمتر از پنج دقیقه ملت جوری از هم راه گرفتند هم چهاراه و خیابون های متصل خلوت شد.هم از تو بیسیم گروهبان شنیدم که گره اتوبان هم باز شده.به نظر من این دولت با این سطح از ناکارامدی و کار نابلدی همون بهتر که کاملا تعطیل باشه .بدون شک ملت مشکلات رو راحت تر حل و تحمل میکنند .
  • بهروز IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    خدا پشت پناه این دولت باشد
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    بهتر بود که می گفت در طول سال تعطیل است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس