کد خبر 1585968
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی مطالعات فلسطین مطلبی پیرامون جزئیات هجوم اشغالگران به مجتمع شفا به نقل از محمد عرب، روزنامه‌نگار العربی که در داخل بیمارستان بستری بوده است و پیامی صوتی را درباره حمله رژیم صهیونیستی به مجتمع پزشکی الشفاء در شهر غزه به شبکه العربی منتقل کرده است منتشر کرد:

عرب در پیام خود می گوید؛ در سحرگاه امروز هواپیماهای اشغالگر با حضور شدید پهپادهای "کوادکوپتر" اسرائیلی که مستقیماً به سمت مجتمع شلیک کردند، اطراف مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه را ۴۰ بار بمباران شدید کردند. ساختمان‌هایی که در داخل حیاط بیمارستان هستند که تعداد آنها بیش از ۳۰ هزار آواره از مناطق شرقی شهر غزه تخمین زده می‌شود.

تانک های اشغالگر ساختمان های جراحی تخصصی، پذیرش اصلی، آمبولانس و اورژانس را به شدت گلوله باران کردند و نیروهای ویژه اشغالگر از ضلع جنوبی بیمارستان به سمت ساختمان زایشگاه پیشروی کردند.

تیراندازی بر روی ساختمان‌های مجتمع ادامه دارد و تعداد زیادی شهید و مجروح در داخل اتاق‌هایی که مستقیماً هدف قرار گرفته‌اند خوابیده‌اند.تعداد زیادی از شهروندان حاضر در مجتمع درخواست مداخله برای توقف قتل عام توسط اشغالگران در مجتمع را آغاز کردند.

خطر مرگ بیش از ۱۰,۰۰۰ مجروح نیازمند به مراقبت های پزشکی مستمر که در مجتمع حضور دارند را تهدید می کند و برق به طور کامل از بیمارستان قطع شده است.

نیروهای اشغالگر از طریق بلندگوها از آوارگان خواستند تا ساختمان‌های مجتمع را تخلیه کرده و خود را تسلیم کنند و تهدید مستقیم برای هدف قرار دادن هر کسی که در داخل مجتمع حرکت می‌کند، هستند.

سحرگاه روز دوشنبه، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به مجتمع پزشکی الشفا در غرب شهر غزه حمله کرد و مدعی شد که اطلاعات اطلاعاتی در مورد "بدست گرفتن" آن توسط مقامات جنبش مقاومت اسلامی "حماس" دریافت شده است.

این دومین بار است که اشغالگران از زمان آغاز جنگ در نوار غزه در ۷ اکتبر به مجتمع شفا حمله می کنند.

در ۱۶ نوامبر، اشغالگران برای اولین بار به مجتمع الشفاء یورش بردند و ده ها شهید و مجروح بر جای گذاشتند، تعدادی از کادر پزشکی، بیماران و آوارگان را دستگیر کردند، تعدادی اجساد را از داخل بیمارستان ربودند و تعدادی از قبور را نبش کردند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    خدا نجاتشون بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس