کد خبر 1585677
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی آن چه که باید در مورد ایالات متحده امریکا دانست مطلبی با عنوان هشدار ترامپ در مورد راه افتادن حمام خون در آمریکا منتشر کرد و نوشت:

دونالد ترامپ بار دیگر با سخنان خود خبرساز شده است. او مدعی شده، «اگر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخاب نشود، حمام خون به راه می‌افتد». دموکرات‌ها این گفته او را فراخوان مردم به خشونت دانسته ‌اند.

دونالد ترامپ که علیرغم پرونده‌های متعدد قصد بازگشت به کاخ سفید را دارد، در طی یک سخنرانی در چارچوب کارزار انتخاباتی خود مدعی شد، اگر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر امسال «انتخاب نشود، حمام خون به راه می‌افتد».

ترامپ در سخنرانی خود در برابر هوادارانش در اوهایو گفت: اگر ما در این انتخابات پیروز نشویم، گمان نمی‌کنم که در این کشور دیگر انتخاباتی برگزار شود.

او افزود: اگر من انتخاب نشوم، در سراسر کشور حمام خون به راه خواهد افتاد.

به گزارش رسانه‌های خبری دقیقا مشخص نیست که منظور او چه بوده است. او پیش از گفتن این جملات در باره صنایع خودروسازی آمریکا سخن گفته بود.

او با اشاره به برنامه‌های چین برای ساخت خودرو در مکزیک و عرضه آن در بازار خودرو در آمریکا تصریح کرد: اگر من انتخاب شوم، آنان قادر به فروش خودروها نخواهند بود.

ترامپ سپس اضافه کرد: اگر انتخاب نشوم، در سراسر کشور حمام خون به راه می‌افتد. این کوچک ترین اتفاقی است که خواهد افتاد. ما شاهد حمام خون در کشور [آمریکا] خواهیم بود. اما آنان [چینی‌ها] قادر به فروش خودروها نخواهند بود.

جیمز سینگر، سخنگوی کمپین انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا اظهارات ترامپ در مورد «حمام خون» را محکوم کرد. او تصریح کرد: بازنده انتخابات 2020 بار دیگر تهدید کرده که به خشونت سیاسی متوسل شود.

سینگر افزود: ترامپ خواهان تکرار رویداد ششم ژانویه (حمله به کنگره) است، اما مردم آمریکا در انتخابات نوامبر بار دیگر شکست او را رقم خواهند زد، چرا که مخالف افراط گرایی او، خشونت ‌گرایی او و انتقام‌جویی او هستند.

در ششم ژانویه 2021 هواداران ترامپ در پی ناکامی او در انتخابات ریاست جمهوری به کنگره هجوم بردند؛ رویدادی که به عنوان لکه ‌ای سیاه در دموکراسی آمریکا ثبت شده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    هرکاری با ما کردند سرشون میاد
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    هرکاری با ما کردند سرشون میاد
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    میگم مشرق خدا به داد ما برسه ، اگه این پ س در انتخابات امریکا برنده شه این ملت مظلوم ایرانه که باید شه تاوان شو بپردازه !
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    نه هییت حاکمشون می خواد ترامپ برنده شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس