کد خبر 1585566
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
عبدی: پرسپولیس می‌تواند دوباره صدرنشین شود/ نوع بازی اوسمار ریسکی است

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس اکنون در شرایطی است که باید مسیر خود را ادامه دهد تا ۳ امتیاز از دست رفته را جبران کند.

به گزارش مشرق، حسین عبدی، درباره عملکرد پرسپولیس در داربی ۱۰۳ که در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: این داربی جزو بازی‌هایی بود که نتوانست رضایت‌مندی هواداران را جلب کند. پرسپولیس اکنون در وضعیتی است که باید به مسیر ادامه دهد و چون فاصله زیادی با صدر جدول ندارد، جبران آن سخت نیست.

او در پاسخ به این پرسش که شانس پرسپولیس برای قهرمانی لیگ برتر پس از تساوی در داربی چقدر است، تصریح کرد: من امیدوارم که پرسپولیس خودش را به صدر جدول برساند. این که در بازی‌های آینده موقعیت گل برای خود ایجاد کند و شانس قهرمانی داشته باشد دور از دسترس نیست.

بیشتربخوانید:

مساوی دربی برای پرسپولیس باخت بود/ اوسمار عملاً تسلیم خواست نکونام شد!

این پیشکسوت پرسپولیس درباره ضعف پرسپولیس افزود: به اعتقاد من، پرسپولیس باید در بالانس دفاعی یک مقدار تقویت شود و موقعیت‌های خطرناک بیشتری ایجاد کند. در حقیقت باید در ۱۸ قدم حریفان خطرات بیشتری را ایجاد کنند تا به گل برسند.

عبدی در پایان اظهار کرد: پرسپولیس با این نوع بازی کردن یک مقدار ریسک خود را بالا می‌برد، از این جهت که شاید نتواند در طی ۱۰ بازی شانس قهرمانی خود را بالا ببرد اما در یک یا دو بازی این امکان وجود دارد. به هر صورت اگر بتواند دوباره صدرنشین شود کار بزرگی انجام داده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    با کمک داورها بله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس