کد خبر 1585548
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
تهران

با ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه (۲۸ اسفند) و استمرار آن تا روز چهارشنبه (اول فروردین ۱۴۰۳) آسمان استان بارانی و روز سه شنبه (۲۹ اسفند) نیز با کاهش محسوس دما همراه خواهد بود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، تهران امروز (۲۷ اسفند) و فردا (۲۸ اسفند) آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در مناطق پرتردد شهری از امشب تا فردا افزایش نسبی غبار محلی مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز دوشنبه تا روز چهارشنبه (۱ فروردین ۱۴۰۳) با ورود و فعالیت سامانه بارشی به استان، به‌تدریج افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (۲ فروردین ۱۴۰۳) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی استان وزش باد شدید گاهی خیلی شدید مورد انتظار است.

فردا افزایش دما و روز سه شنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۸ اسفند) کمی ابری و غبار صبحگاهی و ازبعدازظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (۲۹ اسفند) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت ها رگبار و رعد و برق و وزش باد و احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ایستگاه‌های آبعلی ۷ میلیمتر، میگون ۶.۶ میلیمتر، دماوند ۵.۷ میلیمتر، فرودگاه امام خمینی و لواسان ۴.۲ میلیمتر، شرق تهران ۲.۹ میلیمتر، شهریار ۲.۵ میلیمتر، فیروزکوه ۲.۴ میلیمتر، فیروزکوه آلودگی و ورامین ۰.۲ میلیمتر، فرودگاه مهر آباد و چیتگر ۱.۸ میلیمتر، شمیرانات - اقدسیه ۱.۵ میلیمتر، و ژئوفیزیک تهران ۱ میلیمتر، بارش ثبت کرده‌اند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۹ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس