پهپاد مقاومت عراق

یگان پهپادی مقاومت عراق ششمین عملیات دو هفته اخیر در سرزمین های اشغالی را با هدف قرار دادن پایگاه بسیار راهبردی و حیاتی رژیم صهیونیستی به ثبت رساند.

سرویس جهان مشرق - جبهه مقاومت عراق در ادامه عملیات ناامن کردن آسمان و فرودگاه های نظامی رژیم صهیونیستی که از پانزدهم اسفند آغاز شده است بار دیگر توانستند پایگاه هوایی و نظامی راهبردی را در عمق سرزمین های اشغالی به صورت دقیق هدف قرار دهند.

براساس اطلاعاتی که یک منبع میدانی در اختیار مشرق گذاشته است، یگان پهپادی جبهه مقاومت عراق برای ششمین بار در دو هفته گذشته توانست سامانه دفاع هوایی رژیم صهیونیستی را پشت سر بگذارد و به هدف مورد نظر در منطقه و فرودگاه نظامی پالماخیم اصابت کند.

این منبع میدانی با بیان این که این فرودگاه و پایگاه حساس رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهر ریشون لتسیون واقع شده است، افزود: این منطقه نظامی در جنوب تل آویو قرار دارد و از شمال شرق به شهر اشدود متصل می شود و همین موقیعت بر اهمیتش افزوده است.

جزئیات عملیات موفق یگان پهپادی مقاومت عراق در شاهرگ حیاتی صهیونیست‌ها+ نقشه میدانی
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

این منبع میدانی از موفقیت آمیز بودن عملیات یگان پهپادی مقاومت خبر داد و گفت: این پایگاه همچنین در نزدیکی مرکز پژوهش هسته ای قرار گرفته و انواع مختلفی از بالگردها و پهپادها در این مقر مستقر است و به گفته برخی منابع، جنگنده های اف ۳۵ هم در این پایگاه قرار دارند.

این منبع میدانی افزود: پایگاه پالماخیم محل استقرار بخش دفاع نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی است که مسئول چتر حفاظتی جامع برای مقابله با تهدیدات موشکی است و این موضوعی است که عملیات نیروهای مقاومت را متفاوت و خاص کرده است.

در این پایگاه همچنین فضا پیمای ارو و شافیت پرتاب شده است و باید توجه داشت پالماخیم یک مقر حیاتی در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه به شمار می آید و همین مسئله و موقعیت بر اهمیت عملیات یگان پهپادی جبهه مقاومت عراق افزوده است.

به گزارش مشرق، مقاومت عراق از نیمه دوم اسفندماه تاکنون شش عملیات پهپادی موفق را علیه صهیونیست ها انجام داده است و پیشتر هم فرودگاه و پایگاه های نظامی حیفا، کریات شمونه، راش بینا، بن گورین و پالایشگاه حیفا را هدف قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    11 2
    یه اخبار هم از خردوغان جلاد سوریه بزارید که در شمال سوریه چیکار داره میکنه
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 1
    مقاومت عراق توانایی استفاده از بمب های ترموباریک بر روی پهپاد را دارد؟
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      12 3
      هم زمان با ممنوعیت استفاده از تیک تاک در امریکا ، اینک بهترین زمان برای اعلام ممنوعیت استفاده از اینستاگرام در ایران است. یعنی مانند امریکا درباره تیک تاک، نصب و استفاده و انتشار محتوا در اینستاگرام جریمه داشته باشد. اگر مسئولین مرتبط این کار را نکنند و رسانه ها این را مطالبه نکنند یعنی خیلی از واقعیات و ترفندهای دشمن بی خبرند.
  • سیدمحمدمهدی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    11 2
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر ماشاءالله به غیرت غیرتمندتان . و من الله التوفیق.
  • ع IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 7
    اگر مقاومت عراق توانسته عملیات موفق در این پایگاه رژیم صهیونیستی که مملو از پهباد و اف ۳۵ و .. هست انجام بده بایستی حداقل گزارشی از انهدام برخی تجهیزات هوایی آنجا بیرون آمده باشه یا خیر؟
    • NL ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      4 2
      واقعا فکر می کنی ارباب هایت تو را قابل می دانند تا برایت درد دل کنند و از زخم هایشان بگویند؟ تو باشی با سگان خانه ان حرف میزنی؟
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      1 1
      در جواب ۱۸:۵۶ شما باید آدم بسیار بدبخت و کوته فکری باشی که نه به سوال توجه کردی نه به محتوای واقعی متن،...
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    7 1
    باید حجم حملات زیاد باشه، آنچنان سیلی بزنه که اشغالگر ها از ترس ، تسلیم اراده مقاومت بشن. فشار از روی غزه مظلوم کم بشه. این یدونه شلیک فایده نداره. حجم بالا مثل یک بمب باران.
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 1
    بهاییت یک شکل از شبکه سازی و جدب دارد داخل ایران باید بتونید با مطالعه روش خنثی اش کنید و حتی باعث ریزش درش بشید و اونهایی که شناسایی نشدند شناسایی کنید و البته منابع مالیشون در ایران را خشک کنید همین طور داخل بدنه های دولتی شناسایی بشند اگر خوب مطالعشون کنید می تونید ادیان دیگه هم باید مطالعه بشند و کم کم محو بشند همین طور اگر اداب و رسومی مخالف نطرتون یا می خواهید معنای جدیدی به اداب و رسومی بدید و اون را بلد کنید.
  • علی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    خدایا شکرت
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 0
    آفرین بر مقاومت،باید تعداد بیشتری پهپاد با مواد انفجاری شدید اعزام شود،انشاالله
  • JP ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 1
    ایرانیان این محافظان باستانی زمین یکبار دیگر برخواسته اند، امپراطوری ایران دوباره زنده شده است
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 0
    هیچ سریالی به ادازه زیر خاکی هست کهدبه جمهوری اسلامی ایران توهین کرده باشه ؟؟؟؟یادتون باشه امثال سپهر سمیعی صد جمهوری اسلامیند حتما فراموش نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس