فرودگاه اسرائیلی روش بینا

این عملیات در ادامه راهبرد زمین گیر کردن صهیونیست ها در آسمان و ناامن کردن مسیر هوایی این رژیم جعلی انجام شد. 

سرویس جهان مشرق - جبهه مقاومت عراق در ادامه حمایت از مردم جنگ زده غزه و عملیات علیه صهیونیست ها، برای سومین مرتبه در کمتر از یک هفته موفق شد نقاط از پیش تعیین شده را در سرزمین های اشغالی به صورت دقیق با پهپاد هدف قرار دهد.

یک منبع میدانی آگاه که تحولات میدانی را از نزدیک در عراق دنبال می کند در گفت‌وگو با مشرق به جزئیات این عملیات اشاره کرد و گفت: این عملیات در ادامه راهبرد زمین گیر کردن صهیونیست ها در آسمان و ناامن کردن مسیر هوایی این رژیم جعلی انجام شد.

این منبع میدانی با بیان این که جبهه مقاومت عراق در راهبرد و تقسیم کار جدید مسئولیت دارد با تمام امکانات خود، آسمان و فرودگاه های سرزمین های اشغالی را ناامن کند، افزود: این بار هم پهپاد مقاومت توانست از سامانه دفاع هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بدون هیچ مانعی عبور کند.

براساس اطلاعاتی که این منبع میدانی در اختیار گذاشته است، پهپاد جبهه مقاومت پس از پشت سرگذاشتن سامانه های دفاعی صهیونیست ها به هدف مورد نظر در فرودگاه «روش بینا» (محانییم) در شرق سرزمین های اشغالی اصابت کرد تا نبردها وارد مرحله جدیدی شود.

سومین عملیات موفق یگان پهپادی مقاومت عراق علیه صهیونیست‌ها در  یک هفته/ جزئیات هدف قراردادن فرودگاه «روش بینا» در شرق سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی

فرودگاه روش بینا در شرق سرزمین های اشغالی تقریبا هم مرز با جولان اشغالی است و از محور غربی حدود ۵۵ کیلومتر با شهر ساحلی حیفا و از محور جنوب غربی حدود ۱۱۵ کیلومتر با شهر تل اویو فاصله دارد و از محور شرقی هم حدود ۳۰۵ کیلومتر با مرز کشور عراق فاصله دارد و همین موقعیت بر اهمیتش افزوده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، در حومه فرودگاه روش بینا مناطق مهمی وجود دارد؛ در محور غربی هم به شهرک مهم‌ «صفد» و از جنوب به «کمپ فیلون و پایگاه نظامی آمیئاد» متصل می شود و جاده راهبردی متولا (شمال شرق سرزمین های اشغالی و هم مرز با لبنان) به کمپ فیلون از کنار این فرودگاه می گذرد.

سومین عملیات موفق یگان پهپادی مقاومت عراق علیه صهیونیست‌ها در  یک هفته/ جزئیات هدف قراردادن فرودگاه «روش بینا» در شرق سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی

این فرودگاه از محور غربی همچنین به جاده صفد، مرون، حرفیش، معالوت، معلیا و نهاریا(شهر ساحلی در غرب ) وصل می شود و در نزدیکی منطقه کیبوتس محانییم در استان «جلیل اعلی» واقع شده و یکی از حیاتی و مهمترین فرودگاه های در شرق سرزمین های به شمار می آید.

به گزارش مشرق، یگان پهپادی جبهه مقاومت عراق در یک هفته اخیر، (ایستگاه برق) فرودگاه حیفا و همچنین فرودگاه کریات شمونه را با موفقیت هدف قرار داد اما صهیونیست ها در برابر این عملیات ها و خسارت های وارد شده سکوت کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • US ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    24 4
    پانترک ها باعث تجزیه امپراطوری عثمانی شدند. پانترک ها با پررنگ کردن نژاد در کشور اسلامی باعث شدند تا نژادهای عرب و کرد هم نژادپرستی کنند. پانترک و پان های دیگر ساخته دست انگلیس های آریایی هستند برای تجزیه کشورهای بزرگ خاورمیانه.
    • مجتبی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      9 9
      اولا انگلیس اریایی نیست و نبوده دوما قدمت پان ها از زمان قبل از اسلام با دفع تجاوزات قبایل عرب جاهلی شبه جزیره عرب به شهرهای حکومتهای ایران بوده . در زمان اسلام با ترفند تحریف احادیث عرب را بر غیر عرب برتری میدادند (شروع ان بوسیله 3 خلفا و بنی امیه و بنی عباس و...بوده ) و اصولا تا انزمان مهاجران ترک پا به فلات ایران نگذاشته بودند
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      9 7
      کرد تروریست جایی در خاورمیانه نداره و توسط آمریکا و انگلیس حمایت میشه و مزدور شماره 2 موساده. یکی ترویست هایی که میخواد خاورمیانه رو تیکه تیکه کنه همین کردهای ترویستن که ادعای خاک دارن. احتمالا تویی که این نظر گذاشتی هم از مزدورای اونوری یا نفوذی هستی.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    4 1
    شکر
  • JP ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    4 0
    درسته اصولا بهترین مکان برای سواری استعمار همین دوش پان هاست. بخصوص انگلیس خوب از پان ها سواری میگیره ولی نژادپرستی در ایران جایی نداره ایران اسم‌هیچ نژادی نیست و همه اقوام آن میتوانند خودشان را به نوعی به ایران متصل کنند.
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    1 1
    فردوگاهای که محل فرار صهیونها هست رو میزنن که نتونن فرار کنن و ماندگار بشن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! لا اله الا الله چرا این محور مقاومت فرودگاه های نژامی رو نمیزنه که هواپیما نتونه بلند بشه. خو این ۳۰ هزار نفر کشته فقط با هواپیما کشته شدن. اسرایبل و امریکا قدرت نژامیشون فقط وابسته به هواپیما هست اینو ازشون بگیرید ارتش دهم دنیا میشن. و قدرت نژامیشون فلج میشه. چثدر حرص بخوریم از دست محور مقاومت. اسرائیل میره تو لبنان خانواده هارو میزنه بعد حزب در جوابش پایگاه نظامی ای رو میزنه که کشته ای هم نمیده. اقای حزب الله اقای محور مقاومت. جناب ایران اقا استراتژی داری قبول صبوری قبول اقاجان والا یه بارم رو حرف مردم بی سواد یکم فکر کنید ضرر نداره. بخدا هدف قرار دادن غیر نظامیان و ساکنان شهر ها و کشتن خانوادهاشون رمز پیروزی هست. والله و بالله با اسرائیل باید مو به مو عین خودش رفتار کرد.
  • ايران بزرگ تاریخی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    4 1
    دمتون گرم کار و سياست درست همینه تهاجم از منطقه خاکستري برای اینکار باید سه پارامتر اساسی را دارا باشیم ۱-زمین ۲-نیروی پایکار بومی و آماده ۳- اسلحه مناسب و کارآمد تا آنجایی که می‌دانم هر سه مورد در دسترس هستند پس امیدوارم با کشاندن درگيري هوایی به منطقه‌ خاکستري همان‌گونه که ابرقدرتها و اسرائیل را در دریا آچمز کرديم در هوا نیز آچمز کنيم درود به شرف پاکترین فرزندان‌ ايران زمين آنها که نه برای نام بلکه برای نشانی از خود و همقطارانشان در تاریخ نبرد میکنن
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    4 1
    فرودگاههای این خونخواران را با خاک یکسان کنید، آنهایی که پان و پان میگن هم نوکران صهیون هستند.
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    3 0
    خدا را شکر ..‌ الله اکبر
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    2 0
    تاسیسات فرودگاهی مناطقی که هواپیما های صهیونیستی از آن برای حمله میکنند باید از کار انداخت آنوقت تأثیرات فوری خود را نشان خواهد داد
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    1 2
    گروه مقاومت چیه که پهپادش باشه مورچه چیه..‌.
  • متحیر IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 1
    مگه آریایی بودن افتخاره ؟
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    3 0
    پهپادهای ما فقط میتونه از سد رادارهای اونها عبور کنه؟! رادارهای پدافند ما از غرب بهتره !؟
  • سیدعلی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    2 0
    فرزندان حیدر کرار
  • LU ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    2 0
    اون ها فرماندهان مقاومت رو‌ می زنند، شما شق القمر کنید تجهیزات شون رو‌می زنید!
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    نیاز مردم ایران خشمشون را بر مبنای شجاعت عدالت خویشتنداری و خزد علیه امریکا کنتد
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    1 1
    خدا را شکر - قطعا ارزونی برای مردم کشور ما میشه - خونه ارزون میشه و ...
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    1 0
    دین قرار بود وسیله صلح و ارامش و بالا بردن کرامت انسانی بشه
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    پایگاه‌های نیرو هوایی آشيانه جنگنده‌های اسرائیل اگر محور مقاومت بتواند هدف بگیرد وخسارت هنگفتی به‌ آن‌ بزند کمک بزرگی به‌ مردم‌ غزه کرده وصهیونیست ها تنگنای سختی قرار می‌دهد
  • CN ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    چندتا از جنگنده‌های صهیونیست‌ها و چه تعداد از تاسیسات این فرودگاه نابود شد؟
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    کرور کرور جوان ایرانی سن ازدواجشون گذشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس