کد خبر 1584626
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
ورمزیار: بی‌کیفیت‌ترین شهرآورد را دیدیم/ توپ‌های ساده هم به مقصد نمی‌رسید

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:‌ یکی از بی‌کیفیت‌ترین بازی‌های شهرآورد را در چند سال اخیر شاهد بودیم. توپ‌های ساده لو می‌رفت و کیفیت پاس و کنترل توپ در حد یک شهرآورد نبود.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص تساوی بدون گل سرخابی‌ها در شهرآورد تهران اظهار کرد: یکی از بی‌کیفیت‌ترین بازی‌های چند سال اخیر را شاهد بودیم. چند دقیقه اول استقلال خوب بود و بعد پرسپولیس عملکرد بهتری داشت اما در همان دقایق هم هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و یک بازی کسل‌کننده را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در این دیدار خطری روی دروازه‌ها ندیدیم، چرخش توپ در زمین خوب نبود و در کل دو تیم بدون برنامه بازی کردند. در فوتبال اگر تیمی برنامه داشته باشد در ۲۰ دقیقه می‌توان متوجه آن شد اما هر چه از بازی گذشت چیزی از دو تیم ندیدیم و نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

پیشکسوت فوتبال استقلال یادآور شد: نمی‌دانم چرا از عمق و عرض زمین استفاده نشد، در این بازی سانترهای خوبی هم نداشتیم که روی دروازه‌ها خطرساز شود. بیشتر مدافعان مالک بازی بودند و بازی مستقیم را در دستور کار قرار می‌دادند.

ورمزیار در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است ترس از باختن باعث شود دو تیم تا این حد بی‌کیفیت بازی کنند، گفت: بله همینطور است، هر دو تیم دوست ندارند برابر هم نتیجه را واگذار کنند اما در این بازی حتی توپ‌های ساده لو می‌رفت، کیفیت پاس، کنترل توپ و حمل آن بسیار بد بود و در یک کلام چیزی از دو تیم ندیدیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 0
    راست میگی
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    متاسفانه بی کیفیت تربن بازی لیگ برگزار شد نکونام ازترس گل خوردن یازده نفره نوددقیقه دفاع کرد متاسفانه مربی بزدل و ترسو نتوانست از دفاع یازده نفره اتوبوسی نکونام رد شود
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    متاسفانه تیم استقلال اتوبوسی نود دقیقه دفاع کرد و پرسپولیس مانند بازیهای گذشته درخشان ظاهر نشد وستاره هایش درحد واندازه های خودشان بازی نکردند و مربی ترسو وبزدل بود
  • DE ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    زیر نظر زن ها برگزار شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس