کد خبر 1584543
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
طلسم ناکامی‌های سپاهان در اهواز شکست؛ برتری شاگردان مورایس با درخشش شکاری

تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر یک فولاد خوزستان را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولاد آره‌نا را قضاوت وحید زمانی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک سپاهان به پایان رسید.

سپاهان خیلی زود موفق شد گل اول را در دقیقه ۵ به ثمر برساند. ارسال رامین رضاییان در محوطه جریمه با ضربه سر تماشایی رضا شکاری وارد دروازه کنت شد. فولادخوزستان در دقیقه ۲۶ به بازی برگشت، پاس علی شجاعی به محمد عسگری رسید و این بازیکن با اشتباه مدافعین سپاهان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه پای چپ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

طلایی پوشان نیمه دوم را نیز خوب شروع کردند و در دقیقه ۵۶ گل دوم را به ثمر رساندند. پاس در عمق دقیق رضا شکاری در موقعیت تک به تک به شهریار مغانلو رسید و این بازیکن موفق شد با ضربه پای چپ دقیق دروازه کنت را برای دومین مرتبه باز کرد. این پایان کار نبود و سپاهان موفق شد در دقیقه ۷۴ گل سوم را به ثمر رساند، پاس دقیقه محمد کریمی در موقعیت تک به تک به رضا اسدی رسید و این بازیکن با یک شوت تماشایی توپ را به زیر تیرک افقی کنت فرستاد تا برای سومین‌بار دروازه فولاد باز شود.

با این نتیجه تیم فوتبال سپاهان ۳۴ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل فولاد خوزستان با ۱۹ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، علی شجاعی، سینا مریدی، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان، ساسان انصاری، محمد عسکری، شیمبا.

سرمربی: احمد آل نعمه

ترکیب ابتدایی سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، محمد دانشگر، شهریار مغانلو، رضا شکاری.

سرمربی: ژوزه مورایس

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    آل نعمه در حد فولاد نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس