درخواست بن گویر برای پیوستن به کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی بامداد چهارشنبه گزارش دادند، ایتمار بن گویر وزیر تندروی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار پیوستن به کابینه جنگ این رژیم شده است.

به گزارش مشرق، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی (رژیم صهیونیستی) خواستار پیوستن به کابینه جنگ در صورت موافقت بنیامین نتانیاهو با حضور جدعون ساعر در این کابینه است.

پیش تر جدعون ساعر رئیس حزب تیکفا حدَشا اعلام کرده بود که از حزب ائتلافی اردوگاه ملی بنی گانتس جدا شده و درخواست پیوستن به کابینه جنگ را کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش‌بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، ۷ روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. در مقابل نیز، رزمندگان مقاومت فلسطین تلفات و خسارت‌های زیادی به نظامیان صهیونیست در نبرد زمینی وارد کرده‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاک نصیر IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    1 0
    سلام خدا کند کسی شر این شیطان پلید را بکند انشالله بدرک برود
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    انشاالله که به درک واصل بشه مرتیکه نجس جهود ........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس