کد خبر 1584070
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
حمله استقلالِ نکونام به طلسم ۶ ساله دربی

استقلال با هدایت جواد نکونام قصد دارد طلسم ۶ ساله نبردن در دربی‌های پایتخت را از بین ببرد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، فردا چهارشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

شرایط دربی ۱۰۳ نسبت به دیگر دیدارهای این دو تیم متفاوت است، چرا که نتیجه این دیدار می‌تواند تا حد زیادی قهرمان را مشخص کند. در حال حاضر شاگردان جواد نکونام شرایط بهتری در جدول دارند، استقلال با ۴۲ امتیاز و با اختلاف ۳ امتیازی نسبت به پرسپولیس، صدرنشین است.

استقلال با هدایت جواد نکونام قصد دارد طلسم نبردن در دربی‌های پایتخت را از بین ببرد. از آخرین برد آبی‌پوشان در دربی پایتخت حدود ۶ سال می‌گذرد. استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در تاریخ ۱۰ اسفند سال ۱۳۹۶ مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

شاگردان شفر با روحیه خوبی که از برتری مقابل الهلال عربستان و فولاد خوزستان گرفته بودند با انگیزه جبران شکست نیم فصل اول پا به میدان گذاشتند. در مقابل شاگردان برانکو ایوانکویچ که فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودند با برتری در این دیدار می‌توانستند دومین جشن قهرمانی را در سال ۹۶ برگزار کنند.

در نهایت استقلال موفق شد با تک گل وریا غفوری به برتری دست پیدا کند و به این ترتیب جشن قهرمانی پرسپولیس را به تعویق افتاد. نکته جالب آخرین برد استقلال مقابل پرسپولیس این بوده که آن بازی نیز در اسفندماه برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پریسا متفکر IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    1 0
    به ضرس قاطع میگم پرسپولیس با نتیجه 4 بر یک استقلال رو به صلابه میکشه
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      1 0
      توکل بر خدا
  • سهراب IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    فوتبال کثیف تهران برای مردم مظلوم ایران اهمیت ندارد.
  • آسمان آبی دوستاره IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    پیسپولیس تو هر نیمه ۳تا می خوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس