کد خبر 1583845
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
۴٠ قبضه سلاح کمری در اندیمشک شد

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: ۴۰ قبضه سلاح کلت کمری و مهمات مرتبط با آن در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حسن سپهوند دوشنبه شب بیان کرد: ۴٠ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ٧٩ تیغه خشاب به دنبال اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان کلان سلاح و مهمات توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان اندیمشک و در آستانه چهارشنبه پایان سال از قاچاقچیان سلاح در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: خط قرمز دستگاه قضایی برخورد سریع و قاطع با دارندگان سلاح غیرمجاز و کسانی است که اقدام به تیراندازی‌ می‌کنند و با این افراد با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

دادستان اندیمشک با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال ادامه داد: این دادسرا با افراد هنجارشکن و کسانی که در چهارشنبه پایانی سال اقدام به نگهداری و حمل هرگونه مواد محترقه غیرمجاز کنند، به طور قاطع و سریع برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان آرامش و امنیت جامعه و شهروندان را سلب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسی LT ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    گشنگه
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    کمتر از اعدام نه قاطع و نه بازدارنده ....کسی که هم که ۴۰ تا کلت با کلی فشنگ قاچاق کرده شک نکنید قبلاً هم قاچاق کرده اگه اعدام نشه بازهم خودش یا همکارانش قاچاق خواهند کرد...این روزها جرمها از سلاح سرد به سمت سلاح گرم رفته که این خیلی خیلی خطرناکه.حالا هی با دارندگان سلاح گرم مماشات کنید.ی وقتی میفهمید که دیگه دیر شده
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    عالی
  • سیدمحمدمهدی IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    ماشاءالله و لا حول و لا قوت الا با الله العلی العظیم مرگ بر استعمار مردم فریب درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان .
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    با این قوانین نمیشود با قاچاقچیان اسلحه برخورد کرد . کسانی که موجب تخریب امنیت ملی و اجتماعی میشوند . مجازات قاچاق اسلحه سلاح جنگی، سلاح شکاری یا مهمات آن، به حبس 6 ماه تا 2 سال ---- مجازات تعمیر کننده اسلحه از 50 تا 100 میلیون ریال مجازات جزای نقدی دارد. مجازات قاچاق سلاح گرم در ایران چیست؟ حبس از شش‌ماه تا دو سال یا جزای نقدی از بیست میلیون تا هشتاد میلیون تومان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس