پیروزی ترامپ، باعث تغییر موضع اروپایی درباره اوکراین می‌شود

وزیر خارجه مجارستان اعلام کرد: بازگشت دونالد ترامپ به کاخ سفید، باعث تغییر موضع برخی کشورهای اروپایی در قبال جنگ اوکراین می شود.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، وزیر خارجه مجارستان بر این باور است که پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به پایان جنگ اوکراین منجر می شود.

«پیتر سیارتو» وزیر خارجه مجارستان روز دوشنبه اعلام کرد که معتقد است در صورت بازگشت رییس جمهور سابق آمریکا به کاخ سفید، برخی کشورهای اروپایی که از ادامه درگیری اوکراین حمایت می کنند، موضع خود را تغییر خواهند داد.

وزیر خارجه مجارستان در مصاحبه ای گفت که اکثر کشورهای اروپا از ادامه درگیری ها در اوکراین حمایت می کنند و فقط تعداد کمی از صلح حمایت می کنند و اگر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ پیروز شود، برخی از حامیان جنگ ممکن است نیز موضع خود را تغییر دهند.

سیارتو تاکید کرد که بوداپست امیدوار است که بازگشت ترامپ به کاخ سفید منجر به آغاز مذاکرات و پایان جنگ اوکراین شود. وی گفت: بدون ترامپ، این جنگ برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت.

«ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان هم اواخر هفته گذشته با ترامپ در فلوریدا دیدار کرد و گفت که ترامپ قول داده است که در صورت رئیس جمهور شدن، پولی در اختیار اوکراین قرار نخواهد داد. در نیجه بدون واشنگتن، اروپا نمی تواند جنگ اوکراین را تامین مالی کند.

ترامپ بارها مدعی شده که در صورت انتخاب مجدد، ظرف ۲۴ ساعت به جنگ روسیه و اوکراین پایان می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • BG ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    2 0
    ترامپ یه آشی برای اروپا بپزه که یه وجب روغن حیوانی روش باشه
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      1 1
      ترامپ از حیوون پست تره
    • سروش IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      ترامپ یک تاجر هست و تاجری مثل ایشان هرکجا که بوی پول بده به هر قیمتی اونجا حضور داره و روسیه بدجوی بوی نفت گاز و پول میده و شامه ترامپ هم برای این چیزها کاملا تیزه اروپای محتاج رو به روسیه قوی خواهد فروخت و انگلستان هم که در سه کنج امن خودش ایستاده
  • عمیر IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    مرگ بر روسیه و ارباب جدید ترامپتون
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    اگر جرج واشنگتن هم زنده شود جلوی بریکس را نمی تواند بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس