کد خبر 1583263
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
استقلال با رکوردی خاص به استقبال دربی می‌رود

استقلال فقط صدرنشین لیگ برتر نیست؛ این تیم بهترین خط دفاعی مسابقات را هم در اختیار دارد و با این عنوان به بازی دربی می‌رود.

به گزارش مشرق، دروازه استقلال در ۱۹ هفته سپری شده از مسابقات تنها ۱۰ بار باز شده است و به همین خاطر استقلال بهترین خط دفاعی بازی‌ها را در اختیار دارد. جالب اینجاست این تیم با سه مدافع بازی می‌کند و با کارنامه ای که از خود به جا گذاشته ممکن است، ذهنیت تیم‌های ایرانی در مورد بازی با سه دفاع را تغییر دهد به این خاطر که برخی معتقدند تیمی که با سه مدافع بازی می‌کند، در فاز دفاعی بیشتر آسیب پذیر نسبت به تیمی است که با ۴ مدافع بازی می‌کند.

جالب اینجاست استقلال فصل گذشته با ریکاردو ساپینتو عنوان بهترین تیم در فاز تهاجمی را به دست آورد. استقلال ریکاردو ساپینتو در حالی که نیم فصل در ۱۵ بازی ۱۵ گل زده بود، در دور برگشت شمار گل‌های زده خود را به عدد ۵۲ رساند و تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر شد. هر چند نتوانست قهرمان لیگ برتر شود. از جمله پیروزی‌های پر گل استقلال در فصل گذشته برتری با ۷ گل در برابر تراکتور و با ۶ گل در برابر تیم هوادار بود.

بیشتر بخوانید:

فقط مدیریت باشگاه می‌تواند مانع برد استقلال در دربی شود/ بلانکو با این گل در دربی هم گل می‌زند

استقلال نکو البته در فاز تهاجمی هم یک تیم خوب به شمار می‌رود. این تیم در ۱۹ هفته سپری شده از مسابقات زننده ۲۷ گل بوده و آبی‌ها بعد از سپاهان که ۳۵ گل زده تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر به حساب می‌آیند.

استقلال اگر موفق به شکست پرسپولیس شود، اختلاف امتیازش با این تیم را به عدد ۶ می‌رساند. این یک روی سکه است. اگر پرسپولیس تیم پیروز میدان لقب بگیرد، اختلاف امتیاز بین دو تیم به عدد صفر می‌رسد.

اینطور می‌شود گفت استقلال جواد نکوست به این خاطر که در فاز تدافعی بهترین است و در فاز تهاجمی هم بعد از تیم سپاهان بهترین تیم به شمار می‌رود. حضور این تیم در صدر جدول در حالی است که در ابتدای فصل کمتر کسی برای این تیم شانس قهرمانی در نظر می‌گرفت و این به خاطر عدم موفقیت باشگاه در جذب بازیکن بوده است. البته که استقلال برای تداوم صدرنشینی نیازمند این است که بازی‌های خوب خود به ویژه در برابر سپاهان را در هفته‌های پایانی تکرار کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    4 0
    جونم تاج و تاجی
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 4
    دم سیستم کیروشی گرم
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      1 0
      فشار بخور که همین فشار خوردن شما لنگیاست که لذت صدرنشینی رو چند برابر میکنه خخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس