.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: اینکه مدیریت یکطرف باشد و کادرفنی هم یکطرف نتیجه خوبی ندارد اینکه مدیریت وکادرفنی به دنبال یارجمع کردن از طریق هواداران هستند و مصاحبه می کنند خوب نیست.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آریو اسلامشهر در هفته بیست و دوم لیگ یک اظهار داشت: بازی زشتی بود و باید فوتبال بازی کنیم و فوتبال زشت را اصلا دوست ندارم و نمی‌خواهم زشت بازی کنیم و ببریم.

وی افزود: برای اولین بار از بازیکنانم انتقاد می‌کنم چند روز است به آنها نکات را گفته ام اما متاسفانه گوش نمی‌کنند. شاید بیان من به گونه ای است که نمی‌توانم توجیه کنم. در بازی با فجرشهید سپاسی دقیقه 96 از روی ضربه کرنر گل خوردیم و امروز هم از روی کرنر گل خوردیم. اینکه بازیکنانم مسئولیت پذیری لازم را ندارند ضعف من است. در نهایت بازی زشتی بود.

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه چهارشنبه پرسپولیس و استقلال بازی دارند، گفت: خوشبختانه استقلال صدرنشین است اما اینکه کادرفنی و مدیریت هر روز مصاحبه می‌کنند یا می‌گویند پیشکسوتان این را بگویند یا نگویند یا بگویند بیان این حرف خیانت است و... را نمی فهمم این چه حرفی است؟ به عنوان یک استقلالی برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. نمی‌دانم چه بگویم گاهی اصلا لازم نیست چیزی بگویید!

وی افزود: اینکه مدیریت یکطرف باشد و کادرفنی هم یکطرف نتیجه خوبی ندارد اینکه مدیریت وکادرفنی به دنبال یارجمع کردن از طریق هواداران هستند و مصاحبه می‌کنند خوب نیست. نظری ندارم ولی به خاطر هواداران و در راس آنها پسرم که شدیدا استقلالی است، آرزو می‌کنم استقلال برنده دربی شود و قهرمان شود. نمی‌دانم این حرفم خیانت است یا ... ولی این شرایط مدیریت و کادرفنی در نهایت دودش به چشم هوادار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 2
    خواب خوششششششش ببین بروبخوووواب
  • رضا IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    2 1
    آقای قربانی!! فقط پسر شما نیست که شدیدا استقلالی است، بجز 50 هزار نفر که طرفدار تیم رقیب هستند 89 میلیون ایرانی دیگر همه شدیدا استقلالی هستند!!
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 1
      زپلشک! دوکلمه هم از مادرعروس!!!خخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس