کد خبر 1582819
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
فیلم/ ۳ بارانداز تماشایی و زیبای ساروی به حریف لهستانی

کادرفنی در چرخه انتخابی چند شرط را برای المپیکی شدن ۲ فرنگی‌کار کشورمان تعریف کرده است.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی فرنگی جام وهبی امره در حالی به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود که این رویداد برای برخی از ملی‌پوشان کشورمان حکم چرخه انتخابی را دارد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی موفق به کسب مدال طلا شد و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده به دلیل آسیب دیدگی در فینال حاضر نشد تا به مدال نقره برسد.

این ۲ کشتی‌گیر طبق تعریف چرخه انتخابی یک مسیر دیگر برای المپیکی شدن باید طی کنند و این تورنمنت آخرین مرحله چرخه نبوده است.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی و هادی ساروی مدعی بودند که به جام وهبی امره اعزام شدند. در فینال جان وهبی‌امره ساروی ۵ بر یک بالی را شکست داد و طلا گرفت.

براساس تعریف چرخه انتخابی، با توجه به عملکرد و نتایج کشتی‌گیران، کادر فنی نفر اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را انتخاب خواهد کرد. در صورتی که محمدهادی ساروی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام و در این مسابقات مدال کسب کند ملی‌پوش این وزن در بازی‌های المپیک خواهد بود. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، امین میرزازاده به دلیل آسیب‌دیدگی در فینال حاضر نشد و مدال نقره گرفت. فردین هدایتی دیگر مدعی این وزن بود که در دیدار رده‌بندی با توجه به عدم حضور حریف قزاقستان، به مدال برنز دست یافت.

در این وزن هم همانند ۹۷ کیلوگرم کادر فنی شرط مدال در قهرمانی آسیا را برای رسیدن به دوبنده ملی در المپیک پاریس تعریف کرده است. براین اساس در صورتی که امین میرزازاده به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام و در این مسابقات مدال کسب کند ملی‌پوش این وزن در بازی‌های المپیک خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس