۷ پیروزی فرنگی‌کاران ایران در جام وهبی امره/ میرزازاده حریف روسی‌اش را ضربه کرد

نمایندگان ایران در آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه صاحب هفت پیروزی و یک شکست شدند.

به گزارش مشرق، در جریان رقابت های روز نخست کشتی فرنگی جام وهبی امره در ترکیه، در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۷ آراکی میزکوکی از ژاپن را از پیش رو برداشت وی در دور بعد به مصاف مورتابک اولو از قرقیزستان می رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب دیمیتری آداموف از روسیه شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در فینال باشد تا وی نیز به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری در دور نخست با توجه به حاضر نشدن یونس امره باشار از ترکیه پیروز مبارزه شد. وی در دور بعد به مصاف ژاماشیولی از گرجستان می رود.

عباس مهدی زاده دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور نخست مقابل باتونجای از آذربایجان را با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کرد وی در دور دوم با حسن برک از ترکیه کشتی می گیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ ایلماز دوغان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد آرتور سارگسیان از روسیه گذشت. و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

مهدی بالی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ تانسل جان از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با یرولان اسکاکوف از قزاقستان کشتی می گیرد.

امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران نیز در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۱ و ضربه فنی ویتالی شور از روسیه را شکست داد و در دور دوم به مصاف بوراک از ترکیه خواهد رفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس