چهار فرنگی‌کار فینالیست شدند/ حذف یک کشتی‌گیر

در مسابقات جام وهبی امره محمدهادی ساروی، رسول گرمسیری، امین میرزازده و پویا دادمرز به دیدار فینال راه یافتند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه از صبح امروز و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در شهر آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۷ آراکی میزکوکی از ژاپن را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ از سد یولان مورتابک اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۱ تورال مهدی اف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. محمدهادی شعبانی نیز که در پایین جدول قرار دارد، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب و ویتالی کابالویف از روسیه شد و با توجه به شکست حریفش در مراحل بعدی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب دیمیتری آداموف از روسیه شد و باید منتظر راهیابی این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم عباس مهدی زاده در دور اول با نتیجه ۵ بر ۳ تونجای وزیرزاده از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر ۳ حسن برک کیلینج از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رسول گرمسیری در دور نخست با توجه به حاضر نشدن یونس امره باشار از ترکیه پیروز مبارزه شد. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر ۱ تورنیکه دزاماشویلی از گرجستان شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رفت. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که گرمسیری با نتیجه ۸ بر ۵ به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. مهدی زاده نیز راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ ایلماز دوغان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد آرتور سارگسیان از روسیه گذشت. راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ سعید بیبولاتوف از روسیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۶ از سد نیکولای خومنکو از روسیه گذشته و به دیدار فینال راه یافت.

مهدی بالی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ تانسل جان از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۱ یرولان اسکاکوف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. بالی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۱ اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دو نماینده کشورمان در صورت فینالیست شدن به مصاف هم می‌روند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، فردین هدایتی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ علی ارسلان از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. هدایتی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل متی کوسمانن از فنلاند مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۱ و ضربه فنی ویتالی شور از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر بوراک جاکریجا از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۱ از سد کشتی گیر روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس