سرلشکر سلامی :11اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن از سر عجز و کوچک شدن رو به بمباران غزه و کشتن زنان و کودکان آورده است، دقیقا این مساله نشانه سقوط مستکبران جهان است.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی قبل در آئین اختتامیه ره‌آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، با تاکید بر اینکه حماسه رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس مبتنی بر منطق، فلسفه و حکمت بود، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، حماسه‌سازان ما در برابر دشمنانی ایستادگی کردند که به دنبال از بین بردن اسلام بودند اما رزمندگان ما با مقاومت و اخلاص و توکل به خدای متعال اجازه ندادند دشمن به هدف شوم خود برسد.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال این بود که استان بزرگ خوزستان را از ایران جدا کند، اما نفهمیدند که در همین استان با صلابت، زیرساخت و زیربنای جبهه مقاومت به دست جوانان شهادت طلب شکل گرفته است. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف اساسی انقلاب اسلامی، جان گرفتن و قدرتمند شدن مستضعفان جهان بود و به همین علت دشمنان زورگو و جنایت‌طلب فراوانی در برابر ایران اسلامی قرار گرفتند.مهمات و امکاناتی که صدام در جنگ تحمیلی به کار برد، ساخت کشورهای غربی و شرقی بود، این مساله هیچگاه قابل کتمان نیست.

سلامی بیان کرد: امروز فرهنگ مقاومت در دفاع مقدس جهانی شده و این جریان اصیل ادامه دارد مردم ایران اهل عقب‌نشینی نیستند حتی تحریم‌های ظالمانه ضد مردم ایران هم به تدریج بی اثر شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن پس از شکست‌های بیشمار از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ ورود کرد که در این جبهه هم ناکام ماند و در نبرد سیاسی در انتخابات نیز پیروز میدان مردم بودند مردم فقط رای ندادند، آنان با حضورشان جهان استکبار را شکست دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن از سر عجز و کوچک شدن رو به بمباران غزه و کشتن زنان و کودکان آورده است، دقیقا این مساله نشانه سقوط مستکبران جهان است، ما در حال صعود هستیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب به قله نزدیک شده‌ایم، این شعار نیست بلکه یک هدف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    22 3
    چه جالب در یک روز هم فرمانده سخنرانی میکنه، هم سخنگو صحبت میکنه چه هماهنگی دارید باهم
    • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      1 1
      چه جالب در یک روز یک جاسوس بی همه چیز دنبال کامنت گذاشتن است برای تحریف افکار عمومی ؟؟؟؟؟؟؟احمق برو دنبال کارت این جا ایران است .درعرصه سیمرغ جای جولان پرمگس نیست برو گوشتو گم کن
  • یزدان IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    16 0
    ظلم بزودی فرو میپاشد بزودی
    • NL ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      حاجی خوب حرفتو تو لفافه گفتی که مشرق متوجه نشد!😁😁😁😁😁😁😁😁
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    1 0
    این که فرمودید درست ولی فقر و تورم هم دارد مردم ایران را نابود میکند
  • RO ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    1 0
    😁😁😁😁😁😁
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    امید اینکه حقوق های صد میلیونی ناحقی که نا اهلان رانتی میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، بیت کوین سلاح انتخابات امریکاس برای نابودی اقتصاد ایران و کشور های در حال توسعه و پای گردش مالی دولت از بیت کوین را خارج کنید. به امید شفافیت نفت و بانک ایران
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 0
    به زودی همه ظالمین سرنگون خواهند شد به حول وقوه الهی
  • ali IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    حالا که میدانید خوزستان چقدر برای دشمن مهم است ، مردم این استان و اقتصاد و توسعه و رفع محرومیت و بیکاری و تبعیض از این استان هم باید برای شما مهم باشد ، شما هم رسیدگی به مشکلات خوزستان را در اولویت برنامه های خود قرار دهید ، نمیشه فقط آب و گاز و نفت ببرید ولی به توسعه این استان بی توجه باشید ، این استان به همه چیز شبیه است الا یک استان نفت خیز و ثروتمند به نحوی که هر تازه واردی به این استان متوجه فقر و محرومیت آن می شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس