واکنش حماس به ادعای مطرح شده «پاتن» درباره عملیات طوفان الاقصی

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس آمریکا و دولتش را شریک اصلی در قتل و کشتار ملت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه خبری المیادین، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این باره تأکید کرد که دولت آمریکا و «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور کاملاً در جنایات و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه شریک هستند.

وی درباره کمک‌رسانی آمریکا به نوار غزه نیز گفت: کمک‌رسانی جزئی به نوار غزه هرگز موجب بهبود وجهه آمریکایی‌ها که دستانشان به خون ملت فلسطین آغشته است، نخواهد شد.

الرشق تأکید کرد: به بایدن و دولت آمریکا می‌گوییم مهم‌تر از همه این است که ارسال تسلیحات برای ارتش نازی و جنایت‌کار رژیم صهیونیستی برای کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود و این کشور به وتوی قطعنامه‌های آتش‌بس در غزه پایان دهد و بیش از این بر جنایات اشغالگران صهیونیست سرپوش نگذارد.

از زمان آغاز حملات وحشیانه به نوار غزه آمریکا حمایت بی حد و حصری را از رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در همین راستا واشنگتن‌پست امروز فاش کرد: ایالات متحده از هفتم اکتبر تا کنون، مخفیانه حدود ۱۰۰ قرارداد تسلیحاتی با اسرائیل به امضا رسانده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت چهارروزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را ازسرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    1 0
    حکام عرب هم در برابر حملات اسرائیل شریک جرم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس