درخواست حماس از کشورهای عربی برای شکستن محاصره غزه

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که مقاومت عملیات طوفان الاقصی را زمانی آغاز کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی مسأله فلسطین بود.

به گزارش مشرق، اسامه حمدان، یکی از رهبران جنبش حماس خاطرنشان کرد آنچه اشغالگران نتوانستند در میدان انجام دهند از طریق دسیسه‌های سیاسی نیز نمی‌توانند انجام دهند.

براساس گزارش الجزیره، اسامه حمدان همچنین تصریح کرد کشورهای عربی باید برای شکستن محاصره اعمال شده بر نوار غزه و پایان دادن به گرسنگی ساکنان غزه وارد عمل شوند.

این مقام جنبش حماس همچنین گفت مقاومت عملیات طوفان الاقصی را زمانی آغاز کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی مسأله فلسطین بود.

حمدان در ادامه افزود مقاومت در منطقه پایه و بنیان مستحکمی دارد و از مرحله همکاری و تبادل تجارب به مرحله مشارکت در مقابله با اشغالگران منتقل شده است.

این رهبر جنبش حماس گفت مقاومت در تحمیل مجدد مسأله فلسطین موفق بوده و امکان تسامح و همزیستی با رژیم صهیونیستی وجود ندارد و مقاومت نقشه‌های آمریکا را ناکام گذاشته است.

وی ادامه داد: ما در مذاکرات انعطاف‌پذیر هستیم و برای دفاع کامل از ملت فلسطین آماده‌ایم.

حمدان همچنین اظهار کرد به دور از اشکال نمادین، باید از پایداری ملت فلسطین بی‌وقفه حمایت کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    3 1
    حکام بی غیرت عرب
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      1 0
      حرومی های اسراییلی مگر اینکه دستمان بهتان نرسد
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    2 0
    حماس باید از میان اوارگان برای خود جذب نیرو کند
  • ایرانی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    ای برادر از چه کسای توقع کمک داری، شما از اونا بخواه به دشمنت کمک نکنن کمک خودشون پیشکش، مگر همین حکام عرب از خلیح فارس تا فلسطین اشغالی شاه راه برای انتقال مایحتاج اسرائیل غاصب افتتاح نکردن،راهی که از امارات آغاز و از عربستان و اردن میگذره،مگر همین عربستان موشک وپهبادهای یمن رو رهگیری نمیکنه که به اسرائیل نرسن؟ کاش ذره ی از غیرت ایرانیان رو این حکام بی خاصیت عرب میداشتن، لعنت خدا بر حکومتهای فاسد و دست نشانده ال سعود
  • محمد IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    حکام بی غیرت عرب حداقل سفرا ی خودتان را از اسرائیل فرا بخوانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس