کد خبر 1581235
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
جنایت تازه صهیونیست‌ها در دیرالبلح

منابع فلسطینی از جنایت جدید صهیونیست ها در منطقه دیرالبلح در مرکز نوار غزه خبر می دهند.

به گزارش مشرق، منابع محلی امروز از جنایت تازه صهیونیست‌ها در دیرالبلح خبر دادند که طی آن کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه هدف حمله قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود در نوار غزه، یک کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه را در شهر دیر البلح در مرکز این باریکه بمباران کرد.

در این جنایت ۸ نفر شهید و شماری هم زخمی شدند. این کامیون وابسته به انجمن کویتی تکوین بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    2 1
    اگه کسی بگه اسراییل به حمایت از امریکا تا الان دوام آورده یا تقیع کرده یا غافل بوده. اسراییل به حمایت سران کشورهای اسلامی و عربی تا الان دوام آوزده.
    • DE ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      0 0
      امریکا نجس قابل تطهیر نیست. این بمب باران ها رو با بایکوت های رسمی سه باره اش قانونا مهر تائید روش زد و مانع ایجاد هر نوع اتش بسی شد. وقتی کشورهای اسلامی میتونندحق ورود به سرزمین اشغال جهت ارائه کمک های مردمی و یا حمله نظامی رو پیدا کنند که شورای قانون گذاری سازمان ملل قانونی جدید وضع کنه و با این قانون اجازه حمایت از مردم مظلوم غزه رو رسما به کشورهای اسلامی جهت جلوگیری از تجاوزات بیشتر اسرائیل بده و این قانون تضمین بده که این کشورها مورد حمله نظامی اسرائیل قرار نگیرن. یک قانون شیطانی که باید تغییر کنه حق وتو چند کشور بزرگه که اکثر عملیات سازمان ملل رو خنثی و بی ارزش کرده. تا این قانون عوض نشه ، رویه سازمان ملل متاسفانه اب کوبیدن تو هاونه! یکدسته کشورهای اسلامی سرانشون برخلاف مردمانشان دست نشانده مستقیم انگلیس وامریکا هستند که از مادر یهودی زائیده شدند! انتظار هر کارشکنی و خیانت هست! روی مردم این کشورها که وجدان اسلامی دارند میشه حساب کرد.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    1 1
    اگه کسی بگه اسراییل به حمایت از امریکا تا الان دوام آورده یا تقیه کرده یا غافل بوده. اسراییل به حمایت سران کشورهای اسلامی و عربی تا الان دوام آوزده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس