«عزت اله حبیب زاده» منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی شد

فرماندار شهرستان مرند گفت: «عزت اله حبیب زاده» از حوزه انتخابیه مرند و جلفا با کسب ۴۰ هزار و ۲۳ رای، منتخب مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش مشرق، «داود عباسی»، روز شنبه افزود: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی «کریم شافعی» با کسب ۱۸ هزار و ۹۴۴ رای و «معصومه پاشایی» با کسب ۱۲ هزار ۱۸۷ رای به ترتیب نفر دوم و سوم این دوره از انتخابات شد.

وی اظهار کرد: میزان مشارکت مردم این حوزه انتخابیه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ۵۰ درصد است.

فرماندار مرند با بیان اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: ۲۳۰ هزار نفر در این حوزه انتخابیه واجد شرایط رای بودند که تعداد ۱۱۶ هزار و ۱۰۲ رای صحیح ماخوذه از داخل صندوق های رای جمع آوری شد.

عباسی، ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۸۲ شعبه اخذ رای در مرند و ۸۵ شعبه در جلفا برای شرکت مردم در انتخابات تدارک دیده شده بود.

شهرستان مرند با ۲۵۷ هزار و ۳۵ نفر جمعیت و شهرستان جلفا با ۶۳ هزار و ۷۴۷ نفر جمعیت در شمال تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    تبریک با تشکر
  • عباس حسین زاده IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    باسلام وخداقوت خدمت تمامی زحمتکشان درانتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وششمین دوره خبرگان رهبری .عرض شوداولاتبریک عرض میکنم محضرحضرت ایت اله ال هاشم وحاج عزت حبیب زاده .وتبریک ویژه برمردم اگاه وفهیم شهرستانهای مرندوجلفا بخاطراینکه اولابرفرمان امام خامنه ای لبیک گفتنددوم اینکه به نظرحقیربااحترام به نمایندگان ادوارگذشته این مرحله عاری ازتعصب خشک وپوچ صددرصدانتخاب درست رانمودندانشالله عرضم باگذشت زمان برهمگان ثابت خواهدشدکه دلسوزواقعی به مردم کدام یکی ازنمایندگان ازاول انقلاب به اینوربوده است .باارزوی ایران سربلندوسرافراز.امام خامنه ای زنده بادجناب حبیب زاده درخدمت به مردم پاینده باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس