کد خبر 158055
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹

نادر طالب‌زاده با اشاره به ساخت فيلم موهن به ساحت پيامبر اكرم (ص) گفت: ساخت اين فيلم نشانه درماندگی غرب و كفار است. غرب با دفاع از اين فيلم موهن و مطرح کردن آن با عنوان اثری هنری، ضعف خود را نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، اين صاحب‌نظر كه در تجمع اعتراض آمیز طلاب و دانشجویان نسبت به فیلم موهن درباره پیامبر اعظم (ص) در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم، سخن مي‌گفت، ادامه داد: حمایت دولتمردان غربی از اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی به خوبی ماهیت ضد دین و فرهنگ توخالی غرب را در معرض دید جهانیان قرار داده است.

این منتقد و تحليل‌گر سينما و تلويزيون، ساخت فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اكرم‌(ص) را آغازی برای پايان غرب عنوان كرد و گفت: ريشه اين نوع هتاكی به بيش از بيست سال پيش برمی‌گردد و امام خمينی(ره) نخستين فركانس بيداری را با فتوای معروف خود در برابر سلمان رشدی منتشر كردند و غرب را با ادعای آزادی بيان و حقوق بشر، وارد فاز جديدی از مبارزه كرد.

وی با اشاره به اينكه ساخت اين فيلم نشانه درماندگی و بريدگی كفار است، اظهار كرد: اين موضوع را به خوبی می‌توان فهميد، که دولت‌های غربی با دفاع از اين فيلم موهن و مطرح کردن آن با عنوان اثری هنری نشان دهنده و بیانگر مواجهه امروز ما، با ضعفی در دشمن است.

اين منتقد و تحليل‌گر سينما و تلويزيون تصريح كرد: بيداری اسلامی سبب افزايش توهين استكبار به مقدسات اسلامی است که در این راستا وظيفه رسانه‌ها تلاش برای بررسی و معرفی عوامل و نكات ظريف و پنهان اين جريان برای مخاطبان است.

وی افزود: ساخت اين فيلم بركات بسياری برای مسلمين جهان داشت از جمله اينكه غرب با اين كار خود را به جهانيان علی الخصوص جهان اسلام معرفی كرد و با بهانه آزادی بيان و هتاكی به مقدسات بی اساس بودن تمدن خود را به جهانيان نشان داد.

این منتقد و تحلیلگرسینما همچنین تصریح کرد: امروز چیزی که برای غرب وحشت آفرین است، مساله هسته‌ای کشورمان نبوده، بلکه رشد و توسعه روزافزون اسلام در همه جهان و صدور پیام انقلاب برای همه مسلمانان و آزادیخواهان دنیاست.

طالب زاده با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان به نیویورک و حضور در مجمع سازمان ملل، خاطرنشان کرد: در روز سخنرانی دکتر احمدی نژاد، حامی اصلی ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام، پوستری با مضامین ضد اسلامی که مردم را به حمایت از اسراییل و مبارزه با جهاد اسلامی فراخوانده بود، به صورت گسترده در شهر منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس