رای‌گیری از مردم تا آخرین لحظه انجام می‌شود

طحان نظیف گفت: در بعضی از مناطق و شعب با ازدحام مواجه هستیم که جای نگرانی ندارد چراکه تمام آرای مردم تا آخر اخذ می‌شود.

به گزارش مشرق، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان شامگاه جمعه در ستاد مرکزی نظارت بر انتخات در شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات کشور گفت: عوامل نظارتی شورای نگهبان متشکل از ۲۳۰ هزار نفر از ناظرین مردمی در کنار عوامل اجرایی از آغازین دقایق رای‌گیری حضور و بر روند انتخابات نظارت داشتند.

وی ادامه داد: در گزارش‌های میدانی که داشتیم مشکل خاصی نبوده و خود بنده در شهر تهران در چند حوزه انتخابیه و شعبه رای‌گیری حضور پیدا کردم و با مشکل خاصی مواجه نبودیم.

طحان نظیف اظهار کرد: در سامانه مردم ناظر از ابتدا گزارش‌هایی که از طرف مردم ارسال می‌شود همکاران ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات و هم در هیئت‌های نظارت استان و دفاتر استانی موضوعات را پیگیری می‌کنند و با همکاری خوبی که میان عوامل اجرایی و نظارتی وجود داشته روند انتخابات روان و بدون مشکل بوده و گزارش‌های بسیار کم و معدودی را ما از ابتدای صبح از سامانه مردم ناظر دریافت کردیم. اما همان موارد را هم حسب وظیفه پیگیری کردیم و مواردی که بوده تذکر داده شده و هماهنگی‌هایی که نیاز داشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه روند نظارتی ما با خلا و نقصانی مواجه نبوده است، گفت: آنچه برای ما مهم است این که آرای مردم تا آخرین لحظه اخذ شود به ویژه در مناطقی از کشور که با برودت هوا مواجه هستیم.

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: انتخابات در سلامت و صحت در حال انجام است. همچنان هم ما اگر گزارشی را از مردم دریافت کنیم طبیعتاً تا انتها پیگیری خواهیم کرد و حسب گزارش‌هایی هم که در بعضی از مناطق و شعب داریم با ازدحام مواجهیم که جای نگرانی ندارد چراکه تمام آرای مردم تا آخر اخذ می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس