کد خبر 1579846
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
واکنش رسانه لهستانی به انتخاب سرمربی جدید والیبال ایران: کاملا غیر منتظره!

رسانه لهستانی به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران واکنش نشان داد و نوشت که انتخاب او کاملا غیر منتظره و شگفت‌انگیز بوده است.

به گزارش مشرق، پس از چندین ماه مذاکره فدراسیون والیبال ایران، بالاخره مائوریسیو موتا پائز، مربی ۶۱ساله برزیلی - فرانسوی به عنوان سرمربی تیم ملی مردان ایران در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

پلست‌اسپورت لهستان در واکنش به انتخاب سرمربی جدید والیبال ایران نوشت: یک تصمیم شگفت‌انگیز! نه ویتال هاینن، نه آلبرتو جولیانی! فدراسیون ایران نام سرمربی جدید تیم ملی والیبال را اعلام کرد که کاملاً غیر منتظره بود. مائوریسیو موتا پائز از برزیل سرمربی جدید والیبال ایران خواهد بود.

این رسانه لهستانی در ادامه آورد: فدراسیون والیبال ایران چند ماهی است که دنبال سرمربی جدید تیم ملی مردان خود می‌گردد. در طی این زمان با بسیاری از مربیان مشهور صحبت‌هایی انجام شد. در میان کاندیداها، رسانه‌ها به نام‌هایی چون آلبرتو جولیانی، ویتال هاینن و همچنین روبرتو پیاتزا، جان‌لورنزو بلنجینی و ولادیمیر آلکنو اشاره کردند. در نهایت مائوریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی ایران شد. او سال ۱۹۶۳ در ریودوژانیرو به دنیا آمد و بخش زیادی از دوران حرفه‌ای‌اش را در فرانسه گذراند؛ جایی که در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ به عنوان بازیکن بازی کرد. او همچنین به عنوان مربی در فرانسه کار کرد. پائز مربی بازیکنان والیبال ساحلی در بازی‌های آتلانتا ۱۹۹۶ بود.

پلست ضمن ارائه رزومه این مربی نوشت: ایرانی‌ها امیدوارند از جدول رده‌بندی به بازی‌های المپیک راه پیدا کنند. بنابراین باید در لیگ ملت‌ها این تیم بدرخشد و امتیاز کسب کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    هاینن و آلکنو بهترین گزینه بودن.
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 2
    چه میکنن این دلال ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس