کد خبر 1579191
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
هزینه طرح ترافیک ۱۴۰۳ اعلام شد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: فرمانداری با رقم ۱۰۰ هزار تومان مبلغ طرح ترافیک مخالفت کرده است.

به گزارش مشرق، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا بررسی نامه‌های فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و تقاضای سفر از سال ۱۴۰۳ را بررسی کردند.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: فرمانداری با رقم ۱۰۰ هزار تومان مبلغ طرح ترافیک مخالفت کرده و این در حالی است که ما از جهت بازدارندگی این عدد را در نظر گرفتیم که برای تأمین نظر فرمانداری عدد به ۷۵ هزار تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: فرمانداری همچنین به یکی از تبصره‌ها در مورد ضریب پلاک شهرستان انتقاد کرده است و برای شهرستان ضریب یک انتخاب شد و همچنین برای کارت‌های یکساله ۳۵ درصد تخفیف در نظر گرفتیم که فرمانداری اعلام کرده این تخفیف مانع از بازدارندگی است.

وی ادامه داد: در بند دیگر هم فرمانداری به ارتباط شهرداری و قوه قضائیه ایراد گرفته که به دلیل کمبود وقت این پیشنهاد را حذف کردیم.

افندی زاده رئیس سازمان حمل و نقل شهردار تهران گفت: در سالهای گذشته تمامی مواد این لایحه در فرمانداری به تصویب رسیده بودو در مورد تخفیف سالانه در سال گذشته کارت به صورت یکجا به سازمان‌ها داده می‌شد که آنها راحت بودند تا به پرسنل بدهند و شهرداری هم کل پول را دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: برای ایجاد انگیزه برای خرید سازمانی ضریب تخفیف در نظر گرفته می‌شد و اگر این انگیزه نباشد ارگانها باید روزانه بخرند که هم پول خرد می شود و هم ارگانها سرگردان می شوند و اگر رقم پایه هم به ۷۵ هزار تومان برسد این مشکلات حل می شود.

اعضای شورای شهر تهران مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و تقاضای سفر از سال ۱۴۰۳ را با تغییراتی تصویب کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    مگه از خارج میاد که با نرخ تورم می‌ره بالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس