تل‌آویو سیستم‌های شناسایی موشک و پهپاد به کی‌یف ارسال می‌کند

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل فاش کرد که این رژیم سیستم‌های هشدار زودهنگام با قابلیت شناسایی حملات موشکی و پهپادی را به اوکراین ارسال خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «گلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل طی یک کنفرانس خبری عنوان کرد: اسرائیل با ارائه سیستم‌های هشدار زودهنگام با قابلیت شناسایی حملات موشکی و پهپادی به اوکراین کمک می‌کند.

طبق گزارش المیادین، گزارش رسانه‌های صهیونیست به نقل از منبعی در شرکت تسلیحاتی حاکی از آن است که یک سازنده سلاح صهیونیستی، سیستم‌های ضدپهپاد را به اوکراین می‌رساند. این رسانه‌ها تاکید کرده‌اند که این انتقال از طریق ورشو جهت «دور زدن» خودداری تل‌آویو برای فروش تسلیحات پیشرفته به اوکراین انجام می‌شود.

بنا بر گزارش‌ها، این شرکت به وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اطلاع داده است که به لهستان تسلیحات می‌فروشد، هرچند وانمود کرده که خبر ندارد لهستان این تسلیحات را به کی‌یف می‌دهد تا علیه روسیه استفاده کند.

سیستم‌های ضدپهپاد امکان رهگیری و اختلال در پهپادهای دیگر را فراهم می‌کنند. این سیستم‌ها که به عنوان «فناوری دفاعی پیشرفته» طبقه‌بندی شده‌اند، برای فروش به کی‌یف تایید نشده‌اند، گرچه به نظر نمی‌رسد تل‌آویو علاقه‌ای به لغو این معامله نداشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 0
    سیستم های بنجل اش به درد خودش نخورد
  • علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    احتمالا تبلیغاتی است. به نظر می رسد بیش از هر دولتی خودش به آنها نیاز داشته باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس