کد خبر 1578800
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۴

به گزارش مشرق، انصاری در توئیتی به گزارش گاردین درباره بی خانمان های آمریکا پرداخت و نوشت:

از قبله آمال غربگریان ایرانی برایتان بگویم که گزارش گاردین از مرگ ۲۰۰۰ نفر بی خانمان لس آنجلسی در سال گذشته حکایت دارد.

این رقم از سال ۲۰۱۴ تا کنون ۳۰۰ درصد افزایش داشته، و فقط در سال ۲۰۲۳ در ایالت کالیفرنیا برای هر روز مرگ ۶ بی خانمان ثبت شده است. احتمالا FATF را امضا نکرده اند!

از قبله آمال غربگریان ایرانی بیشتر بدانید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 0
    بی خانمانهای امریکا باید مهاجرت کنن
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      2 0
      آمریکایی ها که خیلی ادعا دارن حالا مهاجرت کنن؟!
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 4
      وضعیت آمریکا به ما چه ربطی داره
  • ارغنون IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    12 19
    در این جهان تنه دو چیز هست که حدی ندارد. کائنات و حماقت انسانها. گرچه در مورد اول شک دارم ولی در مورد دوم،مطمئنم. آخر عوامفریبی هم حدی دارد. اولا آمریکا ۲۸۵ میلیون جمعیت دارد که ۲۰۰۰ نفر در سال اصلا عددی نیست ثانیا در ایران ۸۲ میلیونهای که آمار مرگ و میر ناشی از خود کشی و خانواده کشی (بخاطر فقر) و ... بسیار زیادتر از این حرفاست. ثالثا مگر شماها نمیگفتید آمریکا شیطان بزرگ است؟؟ خب نتیجه حکومت شیطان ،طبیعی است که اینجور چیزها باشد حالا اینجا که میرسید چرا دست بدامان آمار غلط غلوط شیطان بزرگ میشوید؟ شما که مدعی حکومت رحمانی هستید چه غلطی کردید؟؟؟ مشرق جان، شما هم بهتره بفهمید که دیگر زمان این نوع اخبار و گزارشهای تماما عوامفریبانه تمام شده است.بیشتر از این خودتو مضحکه مردم نکن. یه کمی شعور داشته باش.این نظرمو فقط برای تو نوشتم میدانم شجاعت انتشار نداری چون نگران مواجب ماهانه ات هستی که قطع شود.
    • علوی IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      3 0
      نمی تونی با ادب حرف بزنی؟ مثلا بگو با توجه به جمعیت 300 میلیونی آمریکا و میلیونها بی خانمان، این آمار نمی تواند درست باشد. حداقل ضربدر 100 کنید.
    • سروش IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      14 4
      ارغنون فضل حماقت!!! ایران 82 میلیونی مورد آماج انواع تحریم های شرق و غرب لوده و هست تحریم ها و تهدید ها و کشتارهای سال 1917 الی 1919 انگل و سگ سون ها و جنایت پیشگان تاریخ بوده و هست دوم ایران 82 میلیونی سرانه ملی همچون آمریکای جنایتکار و مثلا مدعای پیشرفته و فاتح فضا نداره سوم ما ادعای پیشرفته بودن و اول جهانی نداریم چهارم اینکه کشوری که ادعای ابر قدرتی داره و بودجه های کلان و بیمار نظامی و تهاجمی و تجاوز داره این یک نفر بی خانمان و معتاد هم برای تحقیرش کفایت میکنه چه برسه به 2000 نفر آخه چی به شما می رسه که اینقدر سینه چاکید؟ می دونی اگر یک دهم هزینه جنگ سالاری این مدل از شبه بشر صرف مردم سالاری و مردم داری شود این فاجعه بزرگ و لکه ننگ حذف خواهد شد. اگر این مدل رو در ایران هم مثال میکنید بدانید که ایران مورد هجوم فرهنگی و امواج ضد فرهنگ و حتی قاچاق مواد مخدر در حد تناژ و صد ها کیلو گرم و اجناس ضد فرهنگی تولید شده در غرب و این همه جاسوس و مزدور و بی وطن قرار داده دادن این همه شهید نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و غیره که از سمت و سوی جهان غرب با هدف و مقصود خاص هدایت میشه و چرا تا حالا رو پا مونده خود غربیها هم توش موندند پس ادعای فضل نداشته رو نکن. بسته ساکت بشی نمی گن لال مُردی!!!! در ضمن خدا رو هم فراموش نکن که این معضل یکی از بهانه های نابودی آمریکاست که از هر دستی بده باید پس بگیره، پس اربابت باید و باید و باید ازبین بره چون وعده الهی است.
    • US ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      3 2
      خدا پدرمادرتو بیامرزه...
    • ایمان IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      2 0
      اگر آمریکا حکومت شیطانیه پس چرا جمهوری اسلامی رو با حکومت شیطانی آمریکا که سیصد ساله با جنگ و غارت و تجاوز و استثمار به ثروت و مکنت رسیده مقایسه می کنید؟ بحث سر جمعیت نیست بحث اینه که چرا آمریکایی که خودشو کدخدای دنیا و بزرگترین اقتصاد و قویترین کشور می دونه و تا بحال یک کشور هم بهش حمله نکرده این مشکلات رو داره؟ درحالی که زمینهای فراوان و منابع سرشار مالی داره که به حکومت کودک کش اسرائیل هرساله میلیاردها دلار کمک مالی و تسلیحاتی بلاعوض می کنه و در تمام دنیا بیش از صد پایگاه نظامی داره . آیا نمیتونه این پول ها رو صرف رفاه مردم خودش بکنه ؟
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      3 0
      نابغه شما که میگید اینجا دیکتاتوری هست! این جا جهان سومی هست! مرگ چیه دیگه؟!!؟ اینم نگفته آمار اینجا با اونجا متفاوته میگه، غرب و آمریکایی که ازش بهشت برای مردم درست کردین چیزی نیست جز یک کشور عوضی که هر چیزی میتونه توش اتفاق بیفته، از قبله آمال ساختن امثال تو مسخره هست، قبله آمالی که همه توش ثروتمند هستند و امثال تو ایران رو جهنم حساب میکنن و خرابه خوب باشه خرابه پس مرگت چیه دیگه؟! شماها که هر روز به ایران میگید خراب شده و دیکتاتور پس دیگه دنبال چی میگردی؟! آمار خودکشی کره جنوبی دوست جون جونیتون رو اوله! ژاپن فوق پیشرفته تونم که خودکشی رو زده ترکونده، گند و کثافت فرانستون در قضیه تجاوز که سر به فلک کشیده همه اینها حداقل 20 تا 30 درصدش در آمریکاتون هست پس دیگه زر زر چی میکنی؟! ایران که تحریم و هزارتا کوفت زهرمار دیگه ارباب هات براش چیدن از جنگ گرفته تا... بعد تو عوضی شیطان اصغر و اکبر میکنی، آره آمریکاتون شیطان بزرگه وقتی وحشی ای مثل تو وحشی گری آمریکا در غزه رو میبنه و میگه دینم انسانیت هست!
    • ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      2 0
      نمیدانم امریکا برای عبادت کنندگانش چه چیز دارد که هرکس بخواهد واقعیت های زشت آن را بازگو کند یک عده عصبانی می شوند 80 هزار خیابان خواب در همین لس آنجلس نشان می دهد که اخلاق در آنجا مرده است برای کشوری که ادعای ابر قدرتی دارد و میخواهد سیستم به اصطلاح دموکراسی پوشالیش را به کشورهای دیگر صادر کند این آمارها شرم آور هستند بیمه های اجتماعی در امریکا افتضاح است مشکل امثال شما این است که هر موقع کسی از امریکا و مشکلاتش می گوید زود مشکلات کشورمان پیش می کشید
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      3 0
      ظاهراً کاخ آرزوها و قبله آمالت بدجوری خراب شده است که به ناچار یک صفحه انشاء در فواید و عوایدش نوشته ای!
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      3 0
      یه جمله قشنگی هست که با دیدن این متن بهش ایمان پیدا کردم اینه که به غربگراها بدی غرب رو بگی اون قدر ناراحت میشن که به خودشون توهین کنی
    • CA ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 0
      جناب آیکیو، نوشته فقط در شهر لس آنجلس ۲۰۰۰ نفر بیخانمان مردن. این فقط تعداد مرگ و میر بیخانمانها در یک شهر از کشور پهناور آمریکاست .
  • ارغنون IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    8 7
    آقای انصاری عزیز، دقیقا مغلطه کودکانه کردید. این عدد در مقابل ۲۸۵میلیون جمعیت،هیچ نیست. در هر جامعه ای معتاد مفخور بیخاصیت هست. مگر نمیگفتید آمریکا شیطان بزرگ است؟ خب از حکومت شیطانی چه انتظاری دارید؟
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      1 1
      نه دلیل اصلی اینه که عمو بایدن صبح جمعه فهمیده بی خانمان تو امریکا وجود داره
    • ایرانی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      1 0
      نابغه قرن، میگه لس آنجلس نه میگه کل آمریکا، جمعیت لس آنجلس 285 میلیون نفره؟!؟! فقط مغزت، تو تحلیل نکن کلا از اساس تعطیلی😑😑😑 از این گذشته، دنبال شیطان بزرگ توی بی خانمان های آمریکا می گردی ولی شیطان بزرگ بودن آمریکا توی غزه که همین امروز داره کشتار زن و بچه رو مرتکب میشه رو نمی خوای ببینی؟! تو رسما مخت تعطیله
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      1 0
      پس جان آدم ها فرق می کنه تو آمریکا 2000 نغر کمه؟ اون هم فقط تو لس آنجلس
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    9 11
    نخیر ...شفافیت اماری امریکا بالاست
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      10 4
      احسنت ، آمریکا همی چیش بیسته، آفرین!! تازه مردن کنار خیابون هم یک سبک زندگی یا "لایف استایل" هست که اینا خودشون انتخاب کردن وگرنه تو آمریکا چیزی بنام محتاج، بی پول و یا بی خانمان اجباری وجود نداره!! به مرگ مصی موسیخ اگه دروغ بگم!!!
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      9 5
      خودتحقیران غربگدا....اینو نگی پس چی باید بگی..
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    3 3
    فاجعه اس
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    9 9
    يك كم از قبله آمال شرق گدايان ايراني هم مطلب بذار البته اگر ارباب پوتين ناراحت نميشه مزدور!
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 0
      آخه فقط غربگدایان از صبح تا شب دارن تبلیغ قبله شون یعنی اربابهای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکششون رو میکنن نه بقیه!!!
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 0
      غرب پرست و شرق پرست هردوشون توی این مملکت یکی هستند، قبل از انقلاب نصفتون کمونیست شرق پرست بودید که روی کمونیست قسم میخوردید وقتی زارتش در اومد غرب پرستیتون گل کرد، همین شماها از فردای سقوط غرب چه بسا دوباره کمونیست پرست شرقی خواهید شد چون هیچ پایه و اساس درست و درمونی ندارید، با سقوط یک بت به سمت بت بعدی میرید، فعلا خدای غربتون داره افولش رو نشون میده و خدای شرقتون میخواد کورسوی امیدی برای خودش نگه داره ولی دیگه خداهاتون کاراییشون رو از دست دادن
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 1
      روسیه و پوتین از متحدان راهبردی ایران است و مورد قبول رهبری عزیز....اگر روزی روسیه هم بخواهد به کشور ما خیانت کند به راحتی کنار میگذاریم مثل غربگدایان نیستیم که غلام حلقه به گوش آمریکا هستند
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    2 3
    خدا لعنت بکند سرمایه داری را .
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    با سلام بی خانمانی نتیجه سرمایه داری است. در غرب که آمال خیلی هاست از این چیزها زیاد است
  • ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 1
    غربگدا و شرق گدا هر دو محکومند ولی محکومیت غربگداها بیشتر است از آنجهت که گدای دشمنان ایران هستند
    • US ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      1 0
      یعنی روسیه دشمن ایران نیست؟ عجب! ناسلامتی فقط تو یه فقره همین امسال دو بار تمامیت ارضی ما رو برد زیر سوال
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      0 1
      اگر به این میگی دشمنی روس ها پس آمریکا که توی این ۴۵ سال این همه بلا به سر مردم ایران آورده چی میگی...بعدش روسیه و ایران توی این تحریم کارهایی میکنن که نمیان به توبگن
    • US ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 0
      والا تو این مملکت تا دهان باز میکنی یه عده مثل عقب افتاده ها میگن فلان گدا و فلان گدا! گور پدر آمریکا و اسراییل و روسیه و اوکراین و همه ی کشور ها، خط مشی انقلاب ایران و امام خمینی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بوده! یعنی اول منافع ایران، اون وقت یه عده احمق کشور رو بردند زیر بلیط روسیه، کجای سیاست خارجی فعلی جمهوری اسلامی نه شرقی نه غربی است؟
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      0 0
      ایران و روسیه و چین با هم متحد شدن تا با هم پوزه غرب و غرب پرستان را بزنن
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    درمورد آمار کارتن خوابهای ایران هم بنویسید و به نسبت به جمعیت هر دو کشور مقایسه کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس