حمله حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در دو شهرک اشغالی

حزب الله لبنان اعلام کرد که مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در دو شهرک «المناره» و «المالکیه» در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از هدف قرار دادن مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در دو شهرک در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی روستاها و خانه‌های مسکونی در جنوب لبنان به‌ویژه شهرک بلیدا، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۵ بعدازظهر یکشنبه (به وقت محلی) مقر تجمع نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیست‌نشین «المناره» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب الله تأکید شد: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۵۰ عصر امروز دو مقر تجمع نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیست‌نشین «المالکیه» با سلاح مناسب و به صورت دقیق هدف قرار دادند.

این حملات حزب الله در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های، کریات شمونه، المالکیه، دیشون در الجلیل اعلی و اصایت دو موشک در دیشون خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس