افزایش شمار فلسطینی‌های بازداشت‌شده در کرانه باختری

دفتر اطلاع‌رسانی امور اسیران فلسطین اعلام کرد که شمار فلسطینی‌های بازداشت‌شده از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۷۲۱۰ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی امور اسیران فلسطین در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۷۲۱۰ فلسطینی ساکن کرانه باختری را بازداشت کرده است.

همچنین این مرکز حقوقی اشاره کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۰ فلسطینی ساکن کرانه باختری از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به یورش‌های خود به منطقه‌های مختلف کرانه باختری ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش نظامیان صهیونیست به اطراف اردوگاه «العروب» واقع در شمال الخلیل در جنوب کرانه باختری یورش برده‌اند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در ورودی اردوگاه «العروب» میان جوانان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی درگیری رخ داده است.

گفتنی است پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، یورش‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری و کشتار و بازداشت شهروندان فلسطینی ساکن این منطقه‌ها از سوی نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس