کد خبر 1578359
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین مطلبی را با عنوان جنگ در اروپا، اقتصاد آمریکا را تقویت کرده است منتشر کرد و در توضیحات آن نوشت:

تسلیح مجدد اروپا و کمک‌های ایالات‌متحده به اوکراین منجر به بازگشت رونق به زیرساخت‌های صنعتی و دفاعی آمریکا شده است.

مجتمع نظامی و صنعتی ایالات‌متحده شروع به دریافت سفارشات بزرگ جدید از پنتاگون و کشورهای اروپایی نموده و اروپا شروع به خرید گاز طبیعی از آمریکا به جای روسیه کرده است که منجر به تبدیل شدن آمریکا به بزرگترین صادرکننده LNG در جهان شد.

بر اساس گزارش وزارت دفاع، از سپتامبر ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳، ایالات‌متحده ۸۰ میلیارد دلار از فروش تسلیحات به دست آورده است که ۵۰ میلیارد دلار آن از متحدان اروپایی بوده است.

آمریکا به طور کامل زیرساخت‌های انرژی و دفاعی اروپا را به هم متصل کرده و واشنگتن اروپا را که بیشتر تسلیحات خود را تولید می کند، از طریق رهبران دست نشانده و هیستری جنگی دستکاری و ارعاب کرده است تا سلاح‌های خود را به اوکراین اهدا کند و خلع سلاح بماند.

صنعت نظامی آمریکا طی این مدت رشد تولید ۱۷.۵ درصدی را تجربه کرد که معادل ۲۰ سال رشد بوده است و ایالات‌متحده توانسته است که صنایع نظامی و همچنین صنایع سنگین اروپا را به خود وابسته کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    گاوهای شیرده چشم آبی و مو بلوند روی گاوهای شیرده منطقه را سفید کرده اند🤣🤣🤣🥳
    • GB ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      گاوهای شیرده چین و روسیه چطور؟
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    من غرب زده نیستم، ولی انصافا خلاقیت و نوآوری آمریکا در علم و صنعت باعث شده هر روز اقتصادش قوی میشه، خودتون هم که تو تلویزیون دائم دارید پیشرفت های علمیش و نشون میدید! بحث این، ما تمام تلاشمون و کنیم رو پای خودمون بیایستیم، وارد کننده علم نباشیم تولید کننده علم باشیم تا خدای ناکرده روزی برده آمریکا یا هر کشوری که بیشتر از ما پیشرفت کرده نشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس