حکم دادگاه روسیه برای توقیف دارایی‌های یک شرکت آلمانی  

دادگاهی در روسیه بیش از یک میلیارد دلار از دارایی‌های یک شرکت آلمانی را توقیف کرد. 

به گزارش مشرق، یک دادگاه داوری در روسیه به مصادره دارایی های شرکت آلمانی لینده به دلیل امتناع این شرکت از اجرای تعهداتش در قرارداد ساخت کارخانه فرآوری گاز در روسیه در سال ۲۰۲۲ رای داد.

این شرکت آلمانی در سال ۲۰۲۱ پیش پرداختی از یک شرکت روسی دریافت کرد، اما پس از آغاز پویش تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل عملیات نظامی در اوکراین، این شرکت، کار را به دلیل محدودیت‌های اتحادیه اروپا به حالت تعلیق درآورد.

دادگاه داوری منطقه سن پترزبورگ و لنینگراد به نفع شرکت روسی «روس چم الاینس» (آر سی ای) مشتری لینده رای داد و اعلام کرد که بیش از ۱ میلیارد دلار دارایی متعلق به لینده و شرکت های تابعه آن در اروپا باید توقیف شود تا خسارات و منافع مرتبط با نقض قرارداد را پوشش دهد.

به گفته دادگاه، کار در این قرارداد تحت تحریم های اتحادیه اروپا قرار نمی گیرد. از جمله دارایی های مورد بحث، سهام لینده در شرکت های روسی است.

شرکت «روس گاز دوبیچا» و شرکت گازپروم مالک شرکت آر سی ای هستند. این شرکت در ژوئیه ۲۰۲۱ با کنسرسیومی از شرکت لینده و شرکت صنایع سنگین رنسانس برای طراحی، تهیه و ساخت یک کارخانه فرآوری گاز در منطقه لنینگراد قراردادی امضا کرد.

شرکت آر سی ای پس از تعلیق کار در سال ۲۰۲۲، شکایتی را علیه شرکت لینده به مبلغ تقریباً ۱ میلیارد یورو تنظیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    احسنت ،جواب های هویه!!
  • عمیر IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    ما جوابشونو با موشک میدیم دلقک روسوفیل 😜

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس