کد خبر 1578047
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۸

به گزارش مشرق، داود مهدوی زادگان در مطلبی با عنوان جماعت لجوج در کانال خود در ایتا نوشت:

صُمُّ بُکۡمٌ عُمۡیٞ فَهُمۡ لَا یَرۡجِعُونَ ( بقره: ١٨ )

نزدیک به شش ماه است که صهیونیست ها با حمایت دولت های غربی و مرتجع منطقه به سرکردگی دولت آمریکا جنایات جنگی خود را علیه مردم مظلوم غزه به اوج رسانده است. هزاران انسان بی گناه در برابر دیدگان جهانیان کشته و مجروح شده اند و شهرهای بی دفاع تخریب و نابود شده اند.

آیا هنوز بر کسی شک و تردیدی مانده که آمریکا و اسرائیل غاصب نه فقط دشمن ملت که دشمن بشریت است. تنها کران و لالان و کوران اند که در باقی ماندن بر ضلالت و گمراهی اصرار می ورزند و شجاعت بازگشت به راه حق و روشنایی را ندارند. درماندگی آنان به حدی است که نمی گذارد گوش ها و زبان ها و چشمان شان بر حقیقت باز شود. اینان همان جماعت لجوجی هستند که بازگشت پذیر نیستند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    5 25
    تو اگر راست می گویی بصورت انفرادی برو به یاری آنها . به عمل کار برآید به سخنرانی نیست .
    • DE ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      9 0
      شما برو اگر عربستان و اردن گذاشتن ، مطمئن باش میلیون ها نفر می رن. یمنی ها گفتند اگر عربستان و اردن راهشون رو باز کنن ، به سرزمین اشغالی هجوم می برن. خیلی ها تو صف ایستادن میخوان برن اما شما خبر نداری.
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      7 0
      پخمه گیج اصلا نفهمیدی متن رو !!!!!!؟؟؟؟
    • ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      6 0
      شما هم اگر راست میگویی لااقل زبانی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کن آیا درخواست زیادی است ؟
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    15 1
    احسنت
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    3 17
    مقاله رو قبول دارم ولی از کجا که تو حق باشی ؟
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      3 0
      واقعا لجاجت کورت کرده.برولالا
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      5 0
      خخخخخخ خنگ
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      7 0
      حجت خداوند تمام است وگرنه حکمتش در شناخت حقیقت برای 8میلیارد نفر فعلی زیر سوال حق و باطل روشن‌تر از روز است البته درجات آدمها در آن مسیر متفاوت اما راه کلی مشخص
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      3 0
      ۷:۲۹ مقاله را قبول داری ولی باز هم حق را نشناختی؟!!!! تو دیگه کی هستی🤔
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      3 0
      آمریکای قاتل با سگ هارش اسرائیل داره حقوق بشر مردم غزه رو میزون میکنه! تا حالا 30 هزار زن و بچه حقوق بشرشون رو گرفتن!
  • DE ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    2 0
    درسته برگشت ناپذیر نیستند زیرا مثل شیطان متکبر و خودخواه و بدخواه هستند و مثل نمرود و فرعون خود رو خدای کره زمین می پندارند. ولی میشه با تجمع های وسیع با افشاگری نقش ضد بشریشون در ابعاد گوناگون در سراسر دنیامیشه ابروشون رو برد. استیظاح بشن ، تحریم اقتصادی و فرهنگی بشن. نمونه اش ایجاد نمایشگاه بزرگ عکس ، فیلم از نقض آزادی بیان رسانه ای و نقش ضد بشری این نمرودهای زمان از خبرنگارانی که بشهادت رسونده و مجروح کرده اند و یا نمایشگاه عکس از صدها هزا تن بمب های و خمپاره و گلوله هایی که به غزه پرتاپ و شلیک کرده اند ، نمایشگاهی ازعکس و فیلم شهدای و زخمیان غزه و کرانه باختری ووووو دهها موضوعات عظیم ضد بشری این سه مثلث شوم اسرائیل ، امریکا ، انگلیس دراین چند ماه در گسترش و استحکام نظام اپارتاید کردند. زیرا بااین رویه مثلث شوم امروز غزه ، فردا غزه های دیگر درراه است. که نتیجه این ظلم های عظیم گسترش فتنه و فجایع بشری است.
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    2 0
    خدا لعنت کنه اسرائیل رو این بیشرفها اگه یه کشور از خودشون داشتند نسل بشریت رو از بین میبردند. اون انگل لیس بیشرف وامریکاه این کثافتها رو از کشورهای خودشون فرستادند به فلسطین چون از خباثت این موشهای کثیف خبر داشتند منطقه ما این موشهای کثیف رو نمیخواد مال بد بیخ ریش صاحبش 👎🦵👿🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🖐️
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    6 0
    دشمنی بعضی یهودی ها با انسان ها نه عجیب است و نه شگفت انگیز! زیرا اینان از جنس آدمیزاد نیستند. بنا به آیات قرآن اینان همان یهودیان نفرین شده هستند که مورد لعن و نفرین انبیاء بنی اسرائیل و خداوند تبارک و تعالی قرار گرفتند و از هدایت الهی بی بهره گشتند: فَلَمَّا زَاغُوا أَزَاغَ اللَّهُ قُلُوبَهُمْ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ و سپس با لعنت خداوند به خصلت "" بوزینه و خوک "" درکالبد انسان درآمدند : فَلَمَّا عَتَوْا عَنْ مَا نُهُوا عَنْهُ قُلْنَا لَهُمْ كُونُوا قِرَدَةً خَاسِئِينَ. لَعَنَهُ اللَّهُ وَغَضِبَ عَلَيْهِ وَجَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَالْخَنَازِيرَ وَعَبَدَ الطَّاغُوتَ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس