آماده‌باش هلال احمر در پی هشدار هواشناسی برای بارش‌های ۳ روز آتی

رئیس سازمان امدادونجات در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش رگباری باران و کولاک برف، از آماده‌باش امدادگران خبر داد.

به گزارش مشرق و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی، رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار هواشناسی-سطح نارنجی، گفت: طبق این هشدار، احتمال بارش رگباری باران، کاهش دما و وزش شدید باد و کولاک برف در روز شنبه پنجم اسفند، در استان‌های گیلان، غرب مازندران، نیمه شمالی فارس، ارتفاعات گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خراسان رضوی و شمال ایلام، روز یک‌شنبه، ششم اسفند در استان‌های قم، تهران، البرز، مازندران، گیلان، ارتفاعات گلستان، اصفهان، نیمه شرقی لرستان، شمال و شرق خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و بوشهر، روز دوشنبه - هفتم اسفند در استان‌های قم، البرز، تهران، غرب مازندران، گیلان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در پی هشدار هواشناسی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمودی توصیه کرد: از هم‌وطنان درخواست داریم که در صورت امکان از ترددهای غیرضرور خودداری و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

گفتنی است، هم‌وطنان می‌توانند در زمان بروز حادثه با شماره ۱۱۲، ندای امداد، تماس بگیرند؛ امدادگران به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات امدادی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس