کد خبر 1577573
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
اوسمار: مجبور به استفاده از توپ‌های بلند شدیم/ کاش هواداران بودند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روش بازی ما استفاده از توپ‌های بلند نیست اما به دلیل عملکرد تراکتور مجبور شدیم از این تاکتیک استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل تراکتور تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از اولین دقیقه بازی، تراکتور شروع به یارگیری نفر به نفر کرد که کار برای ما سخت شد. روش بازی‌ ما اینگونه نیست که از توپ‌های بلند استفاده کنیم، اما شرایط بازی به سمتی رفت که توانستیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم.

وی افزود: تیم هدفمندی داشتیم که حتی بدون توپ خوب بازی کرد. در نیمه اول بازی متعادل بود، اما می‌توانستیم به گل برسیم. با زدن گل در ابتدای نیمه دوم، توانستیم پرس کردن را حفظ کرده و گل دوم را به ثمر برسانیم. در ۱۵ دقیقه پایانی فشار زیادی روی ما بود و تراکتور حتی می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تعویض‌های ترکتور در فاز هجومی، باعث شد آنها در حملات خیلی بهتر کار کنند و ما برای اینکه نتیجه را حفظ کنیم مقداری به عقب رفتیم.

بیشتر بخوانید:

اولین برد پرسپولیس با جانشین یحیی/ عیسی فرشته نجات اوسمار شد

مربی برزیلی سرخ‌پوشان گفت: خیلی خوب می‌شد اگر هواداران در این برتری همراه ما بودند. دوست داشتیم این بازی تماشاگر داشته باشد، اما مطمئنم آنها از عملکرد امروز تیم راضی بودند و امیدوارم در دیدار بعدی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان، هواداران کنار ما باشند.

سرمربی پرسپولس در خصوص غیبت علیرضا بیرانوند در بازی با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: متاسفانه محدودیتی برای جذب بازیکن داریم و این را در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم. پنج روز به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات مانده و نمی‌خواهیم بازیکن جدیدی به خاطر این قضیه بگیریم. شاید بازیکنی باتجربه به تیم کمک کند، ولی در حال حاضر هیچ تصمیمی نداریم.

اوسمار در مورد اینکه صحبت‌هایی مبنی بر جذب دروازه‌بان در نیم‌فصل دوم مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: از همان ابتدای فصل دنبال دروازه‌بان باتجربه در کنار علیرضا بیرانوند بودیم. زمانی که یحیی گل‌محمدی سرمربی بود حقش بود که دروازه‌بانی بیاید و کمک کند، ولی کسی را پیدا نکردیم که باتجربه باشد و بازی کند. ما ۱۹ بازیکن برای بزرگسال داریم و گفتند دیگر جای خالی برای بزرگسال نداریم. اگر دروازه‌بان باتجربه پیدا شد شاید با او صحبت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    1 0
    تهرانی ها پرسپولیس باید از تیم های پایه پرسپولیس در تهران بازیکن خوب بگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس