کد خبر 1577540
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
بازگشت شیرین استقلال و شکست آلومینیوم/ هدیه خارجی‌ها به خوزستان

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان با برتری آبی پوشان جنوبی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت «ایمان کهیش» به مصاف هم رفتند که این دیدار در با برتری ۳ بر ۲ استقلال خوزستان به پایان رسید.

گل‌های آلومینیوم را مهدی لیموچی (۳۴ و ۶۵) به ثمر رساند. جواد آقایی پور (۶۸)، «ساویو روبرت »(۷۲) و «آسو رستم» (۲+۹۰) هم برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

نیمه اول

استقلال خوزستان با هدایت سیروس پورموسوی که در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد امیدوار است در این دیدار بتواند با کسب یک برتری خانگی خود را از بحران خارج کند. در مقابل هم شاگردان مجتبی حسینی در تیم آلومینیوم تلاش می‌کنند با کسب ۳ امتیاز خارج از خانه خود را تا رده پنجم بالا بکشد.

هر دو تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند و تلاش کردند بیشتر به آنالیز یک دیگر بپردازند.

در دقیقه ۲۴ این دیدار جنجالی‌ترین تصمیم نیمه اول این دیدار اتفاق افتاد و در حالی که بازیکن استقلال خوزستان در محوطه جریمه صاحب توپ بود با دخالت مدافع آلومینیوم متوقف شد که داور ابتدا این تصمیم را خطای پنالتی اعلام کرد اما پس از مشورت با کمک داور، تصمیم خود را برگرداند و دستور به ادامه بازی داد که با اعتراض شدید نیمکت استقلال خوزستان همراه بود.

در دقیقه ۳۴ پاس بلند و در عمق بازیکنان آلومینیوم در آستانه محوطه جریمه استقلال خوزستان به مهدی لیموچی رسید و این بازیکن از جلو آمدن دروازه بان استقلال نهایت استفاده را کرد و توانست با یک ضربه چیپ دقیق، توپ را از بالای سر دروازه بان وارد دروازه کند و گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

نیمه اول این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

نیمه دوم

تیم فوتبال استقلال خوزستان در نیمه دوم مالکیت توپ را در اختیار داشت و حملات بیشتری روی دروازه آلومینیوم انجام داد اما موفقیتی کسب نکردند تا اینکه در دقیقه ۶۵ ضد حمله سریع بازیکنان آلومینیوم موجب شد توپ در داخل محوطه جریمه استقلال به «مهدی لیموچی» برسد و او هم با یک ضربه دقیق برای بار دوم برای تیمش گلزنی کند.

اما لحظاتی بعد و در دقیقه ۶۸ استقلال خوزستانی‌ها به حملات خود ادامه دادند ارسال بازیکنان این تیم در داخل محوطه جریمه به «جواد آقایی پور» رسید و او هم موفق شد در مقابل دروازه یکی از گل‌ها را جبران کند تا نتیجه ۲ بر یک شود.

در دقیقه ۷۲ حملات استقلال ادامه پیدا کرد و «ساویو روبرتو» از روی یک کار ترکیبی زیبا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

تیم استقلال خوزستان در لحظات پایانی این دیدار به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۲+۹۰ «آسو رستم» موفق شد برای سومین بار دروازه آلومینیوم را باز کند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. در جدول رده بندی لیگ برتر استقلال خوزستان ۱۲ امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد و آلومینیوم هم با ۲۵ امتیاز هشتم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس