با وجود باز شدن پنجره؛ پرسپولیس از خارجی‌ها نمی‌تواند استفاده کند!

با وجود اینکه پنجره پرسپولیس باز شده اما این تیم نمی‌تواند از ۲ خرید خارجی خود بهره ببرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس با توجه به بدهی مالیاتی که بابت بوژیدار رادوشوویچ داشت تا امروز مجاز به ثبت قرارداد بازیکنان نبود.

با اعلام باشگاه پرسپولیس، پس از انجام اقدامات لازم از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی مالیاتی بوژیدار رادوشویچ، مفاصاحساب مالیاتی این بازیکن اخذ و بلافاصله ترجمه و برای وکیلش ارسال شد. سرانجام امروز وکیل رادوشویچ با ارسال نامه‌ای به فیفا مدارک پرسپولیس را تایید و فیفا نیز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کرد.

با وجود باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها، پرسپولیسی‌ها با مشکلی بزرگ برای استفاده از بازیکنان خارجی خود یعنی عبدالکریم حسن و اوستون اورنوف روبه‌رو هستند.

لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس پر شده و این تیم یک بازیکن اضافی دارد. از همین رو برای استفاده از این بازیکنان باید حتما یکی از بازیکنان خارجی خود را در لیست خروج دهد.

سرخ‌پوشان در نظر دارند تا با نبیل باهویی بر سر جدایی توافق کنند تا قرارداد این دو بازیکن را به راحتی ثبت کنند اما با توجه به زمان‌بَر بودن این موضوع و اینکه پنجره باشگاه دیر باز شده و تنها ساعاتی به شروع بازی با تراکتور مانده است بعید است که این بازیکنان بتواند قرمزها را در بازی با تراکتور همراهی کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس