حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: فهرست نمایندگان تهران را از طرف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به مردم معرفی خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در گردهمایی منتخبین شوراهای استان تهران که در اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: فهرست نمایندگان تهران را از طرف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به مردم معرفی خواهیم کرد.

وی گفت: به جهت جمعیت انقلابی و متدین اسلامشهر و شهرری، در دوره قبل انتخابات مجلس تصمیم گرفتیم که از ۳۰ نماینده مجلس تهران یک نفر را به اسلامشهر و یک نفر را به شهرری اختصاص دهیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: امسال نیز همین الگو و ابتکار عمل را تکرار می کنیم و مردم اسلامشهر و شهرری هم در مجلس نماینده خواهند داشت.

حداد عادل تاکید کرد: به مردم اسلامشهر و شهرری توصیه می کنیم فقط به نماینده خود رای ندهید بلکه به همه لیست ۳۰ نفره رای بدهید تا مشارکت انتخابات بالا برود و همچنین به ۱۶ نماینده مجلس خبرگان تهران نیز کامل رای بدهید.

وی در ادامه بیان کرد: همانطور که انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته موفق بوده است، پس از این نیز با حضور مردم در همه صحنه ها مانند انتخابات پیش رو، پیروز خواهیم بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: در تاریخ ایران غیر از افسانه کاوه، هیچوقت سراغ نداریم که مردم انتخاب کنند که چه کسی کشور را اداره کند اما در انقلاب اسلامی مردم بودند که امام(ره) را انتخاب کردند و اکنون نیز مردم نمایندگان مجلس خبرگان را برای انتخاب رهبری، انتخاب می کنند.

حداد عادل تصریح کرد: مردم انقلابی ایران در همه صحنه ها حضور دارند و یکی از جلوه های حضور مردم انتخابات است. انتخابات روزی است که مردم تصمیم می گیرند چه کسی نماینده باشد و روزی است که ملت با انتخاب خود در سرنوشت کشور دخالت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات هم مشارکت و هم انتخاب درست مهم است چون دل دوستان گرم و چشم دشمنان کور می شود. دشمنان به دنبال یاس و ناامیدی در بین مردم هستند تا مردم مشارکت نداشته باشند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: اعضای شوراها که خودشان با رای مردم انتخاب شده اند، با تمام ظرفیت خود در شهرهای خودشان مردم را به مشارکت بالا در انتخابات دعوت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تک تیرانداز DE ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    کار کردنتونم دقیقا همینجوریه. یک ساله دارید کار انتخاباتی م یکنید ولی الان کمتر از یک ماه به انتخابات مونده هنوز لیستتون مشخص نیست؟ می ترسید به مردم وقت بررسی افراد لیستتون بدید؟
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    2 0
    درکشورهای کفر(کوچکترین رانت,فساد،پارتی بازی،امتیاز،سواستفاده،خیانت،چپاوول،جاسوسی...حتی اشتغال وبهره برداری وامتیازگرفتن ازمقام مسئولین)توسط(همسریافرزندان وفامیل...)غیرقانونی است وسریعا(تمام سیستم رسانه ای،اطلاعاتی,قضایی وامنیتی..)پاسخگوو محاصره اش میکنند،چه برسد به دوست واشنا ...!؟درکشوراسلامی ما راست راست توچشم مردم ورسانه ها...نگاه میکنند ودروغ میگویند
  • یا علی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    3 0
    حقیقتا هر کی نماینده میشه فقط به فکر جیب و‌ منافع خودشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس