کد خبر 157693
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴

مردي كه براي سرپوش گذاشتن بر رابطه پنهاني‌اش با يك زن، نقشه قتل پسر چهار ساله او را طراحي كرده و در اجراي آن ناكام مانده بود، همراه مادر كودك از سوي كارآگاهان جنايي اداره آگاهي شهرستان نجف‌آباد اصفهان دستگير شد.

به گزارش مشرق به نقل از جام جم،مطوري مسوول روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني شهرستان نجف‌آباد در استان اصفهان در ارتباط با نجات معجزه‌آساي پسري چهار ساله‌ از عمق يك چاه 45 متري، روز گذشته به خبرنگار ما گفت: ساعت 10 و 30 دقيقه دوم مهر امسال در پي تماس پليس با سامانه 125 آتش‌نشاني شهرستان نجف‌آباد مبني بر سقوط يك پسر خردسال در چاه باغي در كمربندي اين شهر، آتش‌نشان‌ها در قالب چند گروه عملياتي عازم محل شدند.



نجات كودك از چاه

مطوري افزود: آتش‌نشان‌ها در بررسي از محل متوجه صداي ناله‌هايي از درون چاه شدند و اطمينان يافتند كسي درون چاه افتاده است بنابراين عمليات نجات را آغاز كردند. پس از يك ساعت عمليات نفسگير، ماموران آتش‌نشاني پسر چهار ساله‌اي را كه زخمي كف چاه افتاده بود نجات دادند و توسط امدادگران اورژانس به بيمارستان منتقل كردند. در ادامه، تحقيقات پليس از اين كودك براي شناسايي خانواده او آغاز شد.

كودك نجات‌يافته همان پسر گمشده بود

در اين ارتباط سرهنگ پرتوي، فرمانده انتظامي شهرستان نجف‌آباد نيز به خبرنگار ما گفت: با توجه به اين‌كه بيست و هشتم شهريور امسال زني با ارائه شكايتي بيان كرده بود پسر چهار ساله‌اش به نام مهدي به قصد بازي از خانه بيرون رفته و ديگر بازنگشته است، ماموران پليس متوجه شدند كودك نجات داده شده از درون چاه، مهدي همان پسر گمشده است.

عامل حادثه يك آشنا بود

پرتوي افزود: با انتقال اين كودك به بيمارستان، او تحت درمان قرار گرفت و در تحقيق از او معلوم شد مردي كه او را عموحسين صدا مي‌زده و به خانه‌شان در رفت و آمد بوده، وي را درون چاه انداخته است.

با توجه به اظهارات كودك، كارآگاهان جنايي اطمينان يافتند آن مرد قصد جان كودك را داشته و به يقين مادر كودك ـ زن شاكي ـ از اين ماجرا باخبر بوده است.

بنابراين با هماهنگي قضايي مادر كودك به پليس آگاهي نجف‌آباد احضار و در بازجويي، اظهارات متناقضي را بيان كرد تا سرانجام اقدام هولناك خود و همدستش را فاش كرد.

دستگيري مادر

فرمانده انتظامي شهرستان نجف‌آباد يادآور شد: در تحقيق از اين زن معلوم شد او چند ازدواج ناموفق داشته است و از چند ماه پيش با مردي به نام حسين كه متاهل بوده و خانواده‌اش در نزديكي خانه زن جوان زندگي مي‌كردند آشنا شده و با او رابطه پنهاني برقرار كرده است.

در ادامه تحقيق ماموران دريافتند مادر كودك و حسين وقتي متوجه شدند مهدي چهار ساله متوجه رابطه پنهاني آنها شده است، نقشه قتل او را طراحي كرده‌اند.

وي افزود: در پي اعتراف مادر كودك مبني بر اين‌كه عامل حادثه حسين بوده است، اين مرد تحت تعقيب پليس قرار گرفت و جستجو براي دستگيري وي را آغاز كردند تا اين‌كه روز بعد مخفيگاه متهم فراري شناسايي و او نيز دستگير شد. متهم با انتقال به پليس آگاهي در مواجهه حضوري با زن بازداشت شده ـ مادر كودك ـ قرار گرفت و به جرم خود اعتراف كرد.

اعتراف مرد جوان به توطئه مرگبار

متهم به پليس گفت: شب حادثه وقتي به خانه مادر كودك چهارساله رفته بودم، با نقشه از پيش تعيين شده كودك را به بهانه‌اي سوار خودرويم كردم و به باغي در كمربندي شهر رفتيم. با قساوت او را كنار چاه بردم. پسر كوچولو گريه مي‌كرد و مي‌خواست رهايش كنم، اما او را به درون چاه انداختم و ديگر صدايي نشنيدم.

در ادامه بازجويي از متهم مشخص شد، عامل حادثه با اطمينان از اين‌كه كودك را كشته است، به خانه زن مورد علاقه‌اش بازگشته و موضوع را به وي اطلاع مي‌دهد.

رابطه غيراخلاقي حادثه‌ساز شد

در پي دستگيري زن و مرد متهم، سرهنگ حسين‌زاده، رييس پليس آگاهي استان اصفهان نيز دراين‌باره به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در اين پرونده شاهد بوديم كه مادر كودك در پي رابطه‌اي غيراخلاقي با مردي متاهل چنين حادثه‌اي هولناك را رقم زده بود، اما كودك بيگناه که پس از پنج روز در چاه محبوس شده بود به طرز معجزه‌آسايي زنده ماند.

حسين‌زاده افزود: اكنون صحنه حادثه از سوي متهمان بازسازي شده و مادر كودك و مردي كه كودك را ربوده و به جان او سوءقصد كرده بود، با هماهنگي قضايي روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس