کد خبر 1576925
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
بازگشت علیرضا فغانی به داوری

کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا فغانی را به عنوان داور دیدار تیم‌های العین و نسف‌قارشی در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

به گزارش مشرق، در یکی از بازی‌های حساس دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم العین امارات و نسف‌قارشی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی چهارشنبه و به میزبانی تیم اماراتی برگزار خواهد شد.

روزنامه حدث الریاضیه امارات با تیتر «داور دیدار عراق و اردن بازی العین را در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت می‌کند» نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت علیرضا فغانی را به عنوان داور دیدار العین و نسف‌قارشی انتخاب کند.»

بازگشت فغانی به قضاوت در آسیا موضوع مهمی است؛ به‌ویژه بعد از حاشیه‌های زیادی که عراقی ها برای این داور ایرانی در جام ملت‌های آسیا درست کردند.

فغانی با آن که قضاوت خوبی در دیدار عراق و اردن داشت اما فشار زیاد هواداران و رسانه‌های عراقی و البته تهدید خانواده‌اش باعث شد او قطر را به مقصد استرالیا ترک کند.

بازی رفت دو تیم العین و نسف‌قارشی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1 1
    چه شغل مضخرفی با چندرقاز باید جون خودت و خانوات به خطر بندازی که فوتبالیست ها با خیال راحت و پول فراوون بازی کنن
  • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    من نمیدانم او از طرف ایران و یا استرالیا به این سمت انخاب شده اما چه این و چه ان سیلی محکمی از طرف ملت ایران بگوش مقام کثیف فدراسیون فوتبال ایران که او را بعلت سن بالا ولی درحقیقت مهاجرت او به استرالیا محروم و از ایران راند. و البته اسرالیایی که انقدر داور بین المللی دارد او را قاپیده و از طرف استرالیا نماینده داوری شد. البته این مقام ایرانی کاسه داغتر از اش شاید اگر نگری به اطراف خود- و حتی شاید خود و وقامات دولتی از وزیر تا نمایندگان مجلس که تابعیتی دو گانه از امریکا تا اروپا را دارند و در دولت کار میکنند شاید و شاید فکر میکرد. اما او برای من و ملت اگاه شخصی خود فروخته ای بیش نیست که منافع ملت و جمهوری اسلامی را زیر پای منافع شخصی خود گزاشته و انرا فروخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس