کد خبر 1576871
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
پایان جنجال‌های بازیکنی که پول شام نداشت؛ حامدی‌فر در استقلال ماندگار شد

بازیکن ناراضی استقلال که چند روزی در تمرینات تیمش حضور نیافت، پس از مذاکره و توافق با علی خطیر از فردا در تمرینات آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، امید حامدی‌فر که در این فصل عملکرد خوبی در استقلال داشته، چند روزی است در تمرینات آبی‌ها شرکت نمی‌کند. این بازیکن که از شرایط مالی خود ناراحت است، پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، مصاحبه تندی را با رسانه‌ها انجام داد.

وی یک‌روز پس از بازی با نفت آبادان به محل تمرین استقلال رفت و اعلام کرد تا حل نشدن مشکلش دیگر در تمرینات حضور نخواهد یافت و پس از آن بدون انجام تمرین، کمپ ناصر حجازی را ترک کرد.

ماجرای او و استقلال به ابتدای فصل باز می‌گردد. این بازیکن از سوی جواد نکونام در فهرست مازاد قرار گرفت و جدا شد اما پس از چند روز بار دیگر سرمربی آبی‌پوشان اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد و او به جمع آبی‌پوشان بازگشت.

بازگشت دوباره وی با یک مشکل تازه همراه بود. سقف قرارداد استقلال پر شده و فقط یک میلیارد تومان بودجه باقی مانده بود. علی خطیر با وی قراردادی به همین مبلغ بست اما به وی قول داد در نیم فصل در صورتی که جواد نکونام به وی نیازی نداشته باشد، رضایت‌نامه‌اش را بدهد و اگر وی را بخواهد مبلغ قرارداد او افزایش پیدا کند.

حالا با شروع نیم فصل حامدی‌فر به دنبال تصحیح قرارداد این بازیکن است.

حامدی‌فر عصر امروز به همراه سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌پوشان در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد و جلسه‌ای را با علی خطیر برگزار کرد. در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید طرفین درباره قراردادی که حاشیه‌ساز شده است به صحبت پرداختند.

در نهایت و پس از گفت‌وگوهای فراوان، این هافبک جوان و خطیر برای ادامه فصل به توافق رسیدند. با این اوصاف، او از فردا در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    ایشان باید تاوان پس دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس