به گزارش مشرق، کانال خیمه گاه ولایت در ایتا نوشت:

سازمان‌های جاسوسی بیگانه با چه روش‌هایی مانع دور زدن تحریم می‌شوند؟

سازمان‌های جاسوسی بیگانه به ویژه سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های غربی، همگام با سیاستمداران این کشورها در طی یک دهه گذشته تلاش‌های بی‌شماری در زمینه جلوگیری از فعالیت‌های ضدتحریمی جمهوری اسلامی ایران داشتند.

یکی از این اقدامات کشف مسیرها و فرآیندهای مرتبط با دور زدن تحریم از سوی شرکت‌ها و تجار مرتبط با ایران است. برای نمونه سرویس‌های اطلاعاتی غربی علاوه بر رصد کالاهای تحریمی با مقصد ایران از طریق شرکت‌های فروشنده و همچنین GPSهای موجود در خود تجهیزات، با کار گذاشتن ردیاب‌هایی کوچک در بسته‌بندی این تجهیزات مسیر حرکت تجهیزات تحریمی را رصد می‌کنند تا در صورت ارسال این تجهیزات به ایران، از طریق نهادهای اقتصادی آمریکایی اقدام به وضع جریمه‌های سنگین و تحریم افراد و شرکت‌های دخیل در این امر کنند.

انجام عملیات‌های خرابکاری صنعتی در جریان خرید و انتقال تجهیزات تحریمی به کشور و یا آلوده‌سازی این تجهیزات جهت خرابکاری در تاسیسات صنعتی و حساس کشور از دیگر اقدامات سازمان‌های جاسوسی بیگانه برای اخلال در فرآیند دور زدن تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی غرب علیه مردم ایران است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هادی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    4 0
    سازمان جاسوسی نمیخواد. یه نفوذی واسه نابودی کل اقتصاد مملکت کافیه.
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 0
      منظورت بنفشه است؟
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 2
    بیخود سرویس های جاسوسی خودشون را جر میدند همان کالایی که تحریم هست را چین با همان شکل و جنس کپی و میسازد و ایران هم از چین همان کالای تحریمی را بدون دردسر میخرد. حالا غربیها برند خودشون را پاره کنند واقعا چین نعمتی است.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    تکرار مکررات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس