کد خبر 1576196
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸
حوادث

همزمان با دستگیری سه مرد در رابطه با قتل زن راننده خودرو اینترنتی، متهمان در حالی جنایت را به گردن دیگری انداخته‌اند که جسد سوخته‌ای در همان حوالی محل جنایت کشف شده است.

به گزارش مشرق، اوایل بهمن دختر جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن مادرش خبر داد. دختر جوان زمانی که مقابل مأمور اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: مادرم راننده خودرو اینترنتی است و روز گذشته مثل همیشه برای کار از خانه خارج شد. بعد از آن هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم، خاموش بود و شب گذشته هم به خانه نیامد. مطمئنم برای مادرم حادثه‌ای رخ داده است در غیر این صورت تا به حال خبری از خودش به ما داده بود.

به‌دنبال این شکایت، تحقیقات به دستور بازپرس عظیم سهرابی آغاز شد. کارآگاهان به سراغ مسافرانی که زن میانسال آنها را سوار کرده بود رفتند و در بررسی‌ها دریافتند آخرین مسافر، خودرو را از جاده ورامین به مقصد تهران کرایه کرده بود.

پس از تحقیقات صورت گرفته، مسافر جوان به نام نوید بازداشت شد. او ابتدا مدعی بود که راننده او را به مقصد رسانده و بعد از آن خبری از او ندارد. اما در مواجهه با مدارک پلیسی، لب به اعتراف گشود: آن روز به غیر از من، دو نفر از دوستانم نیز مسافران خودرو اینترنتی بودند.

در مسیر چشم شان به النگوها و انگشترهای راننده افتاد. در همان خودرو و در مسیر ورامین به تهران، تصمیم گرفتند که راننده را به قتل برسانند و طلاها و خودرواش را سرقت کنند.

او ادامه داد: طوری که راننده متوجه نشود به آنها اشاره کردم که این کار را نکنند، اما آنها توجهی به هشدارهای من نداشتند. یکی از دوستانم از پشت روسری راننده را گرفت و او را خفه کرد. بعد هم طلاهایش را سرقت کردیم و جسد او را کنار رودخانه‌ای در همان حوالی رها کردند.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان، دو دوست او نیز بازداشت شدند اما آنها ادعای متفاوتی را مطرح کردند: نوید دروغ می‌گوید و در زمان جنایت ما اصلاً نبودیم. او به تنهایی خودرو را کرایه کرده بود و قتل را خودش مرتکب شده است.

در حالی که دو مرد جوان چنین اظهاراتی داشتند، تیم جنایی در بازرسی از خانه نوید، انگشتر طلای مقتول را کشف کردند. با افشای راز قتل زن میانسال، کارآگاهان جنایی به سراغ اجساد کشف شده ناشناس رفتند که در جاده ورامین کشف شده بود.

در این میان، آنها با جسد سوخته‌ای مواجه شدند که چند روز قبل توسط رهگذران کشف شده بود. با توجه به اینکه جسد سوخته متعلق به زنی میانسال بود، برای روشن شدن این موضوع که جسد متعلق به زن راننده است یا خیر به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا پس از انجام آزمایش‌های دی‌ان‌ای این موضوع بررسی شود.

همچنین سه متهم دستگیر شده به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران به اداره آگاهی منتقل شده و تحقیقات برای شناسایی قاتل اصلی در حالی ادامه دارد که خودرو مقتول نیز تا کنون پیدا نشده است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    19 6
    این جنایت ها و کثافتکاری ها نتیجه بیدینی هست. حیوونی که هدفش تو زندگی "عشق و حال" هست خط قرمز نداره و برای لذت بردن از دنیا هرکاری می کنه. کی گفت: "هدفم لذت بردن از تک تک لحظات زندگیست". نتیجه لذت طلبی غربی میشه این.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      7 13
      دو طرف این ماجرا فقر هست هم دزدو قاتلش هم مقتولش
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      10 3
      درود بر شما
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      11 3
      دقیقا
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      11 7
      همش از ضعف ایمان واعتقاد بخداست کسی که خدا را ناظر بر اعمالش نمی بیند دست به‌ جنایتی میزند آن زن راننده بايد زمان رانندگی النگو وانگشتر خود درخانه می گذاشت يکی از عوامل وسوسه کننده افراد درجرم می شود
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      5 0
      جاده ورامین برای زنان خطرناکترین جاده ایران و جهان است
    • بگوشی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      113 1
      از دری که فقر بیاد تو دین از در دیگر فراریه ! ! ! جــدی می فـر مائیــد !!! مسئول این جنایات اول تربیت خانوادگی هست و بعد هم مسئولینی که بی توجه به معیشت مردم
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    16 25
    آدم تعجب میکنه. اینا تو کدوم زباله دونی بزرگ شدن که بویی از آدمیت نبردن. چشماشون به النگوهای اون زن افتاد و تصمیم به قتلش گرفتن!! به همین سادگی. مثل آب خوردن. چه حیوانات درنده خطرناکی به شکل آدم توی شهرها تردد می کنن. گرگ با گرگ این کار رو نمیکنه.
    • ایرانی DE ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 4
      این نتیجه دور شدن از معنویات و مادی گرایی.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    8 1
    بنده خدا
  • خان داداش IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    16 2
    چه راحت.النگو رو دیدن گفتند بکشیمش!انگار که قبلاً هم از این کارها کردند.احتمال زیاد سابقه دارن که خیلی راحت اومدن بیرون و هیچ ترسی از قانون و زندان و قصاص ندارند.چون طرف زن هست احتمال میدادن بخاطر تفاضل دیه اعدامش نکنن و بعد مدت کوتاهی آزاد میشن
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    15 2
    خدا لعنتشون کنه
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    19 2
    یه مادر برای خرج زندگیش ، اینطور زحمت میکشه ، بعد سه تا جوان نادان بی همه چیز ، عمرش رو میگیرن و خانواده شو یتیم می کنن !!!!! لعنت بهشون . بایستی به اشد مجازات برسن، نامردا .
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    9 7
    خواهر محترمی که قصد ازدواج داری. اولین چیزی که باید مد نظرت باشه اینه که آیا خواستگار دین داره یا بیدینه.دوم اخلاقشه. بعد چیزایی مثل تحصیلات و غیره. اول دیانت خواستگار رو بررسی کن تا گیر همچه حیوانات آدم نمایی نیفتی.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    7 12
    قابل توجه دوستانی که همیشه در کامنت های اخیر بطور غیر منصفانه ای فقط اصرار دارند بگن این جور جنایات کار افغانیاست ،میبینیم که این جنایت هولناک متأسفانه کار هموطن خودمونه و اینها همش نتیجه دوری از دین و ایمان و اعتقادات هست در هرکسی این سقوط اخلاقی رخ بده اون شخص برای کل جامعه اسیب زا هست ، دست پلیس درد نکنه که مجرم رو به سزای عملش می‌رسونه و فرقی براش نداره که جنایتکار افغانی باشه یا ایرانی
    • معین IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      6 0
      این قاتل ها اتفاقا افغانی بودند . اما سیاست این است متاسفانه که اسمی از جنایتکاری های افغانی ها برده نشه. کاپیتولاسیون افغانی حاکم شده تو کشورمون
  • NL ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    16 3
    هر سه نفر کارگران افغانی بودن
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    15 2
    زنی که راننده تاکسی اینترنتیه ، مردها را هم سوار می کنه ، خارج شهر هم میره ، باید آنهمه طلا جواهر به خودش آویزان کنه؟!!!
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      3 0
      عجب تفسیر احمقانه ای
    • رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      3 0
      این چه نظریه؟!یعنی اگه طلا نداشت، این سه حیوون از خیر پول و ماشین این خانم میگذشتن؟ دل آدم به درد میاد.. چقدر بعضی ها پست هستن که به جای کمک به بانوی نان آور خونه، جونش رو میگیرن. خدا به هممون رحم کنه
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 3
      خدا رحمتش کند. کاش ممنوع بشه مسافر مرد برای راننده زن. این همه مسافر زن داریم
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    3 0
    مسافر کشی با النگوهای طلا اونم به خاج شهر؟
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    2 0
    یعنی با هدف دزدی تاکسی اینترنتی گرفتن؟ از کجا می‌دونستن راننده زن است و النگوی طلا دارد؟ مگه خانم ها اجازه دارند راننده آقایان باشند؟
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 4
    با سلام عرض ادب مدتی است بینهایت بد اخبار را تهیه میکنید این نحوه نگارش خبر به دور از مشرق است لطفا دقت کنید همین خبر را بخوانید
  • حسین IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 5
    فقر نیست جوان سالم نباید کار کنند این ها آنقدر قوی هستند که انسان می کشند نه زیاده خواهی تن پروری و بی ایمانی هست ربط نده بع فقر .انسان های هستن. که فقیر هستند اما ایمان دادند شرف دارند ازارشون هم بع مورچه آیی نمی رسد
  • یار IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    علت فقر است قتل وسرقت زیاد میشود حالا این اولش نیست واخرش هم نیست اقتصاد غلط وهرروز گرانی ونبودن تعزیرات واحتکار وهمه چی شخصی ودولت فکر بردن نفت وملت همه چی سراشان می اید جنگ بود تورم نبود گرانی نبود وهمه کالا یک قیمت وحالا همه چی شخصی واز اقوام ریس وروسای بالا هستند واعدام نیست وزندان پروری است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس