کد خبر 1576072
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
نخست‌وزیر ارمنستان با رییس MI۶ انگلیس دیدار کرد

دولت ارمنستان بدون اشاره به جزییات اعلام کرد که نخست‌وزیر این کشور در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با رییس سازمان MI۶ انگلیس دیدار و گفت‌وگو کرده است.

به گزارش مشرق، دفتر مطبوعاتی نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار بیانیه‌ای یک خطی اعلام کرد که پاشینیان در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با ریچارد مور، رییس سازمان اطلاعات خارجی انگلیس(MI۶) دیدار و گفت‌وگو کرد.

این بیانیه کوتاه هیچ اشاره‌ای به محورهای گفت‌وگوی دو طرف در این دیدار و جزییات آن نکرد.

آلمان از ۱۶ تا ۱۸ فوریه، میزبان نشست امنیتی مونیخ است که حدود ۵۰ رییس دولت را گرد هم می‌آورد و درباره مسائل جهانی سخنرانی می‌کنند.

مور که سرویس اطلاعات مخفی (SIS) انگلیس معروف به MI۶را اداره می‌کند، قبلاً در دسامبر ۲۰۲۲ طی یک سفر غیرمنتظره به ایروان با پاشینیان ملاقات کرد. دولت ارمنستان در آن زمان گفت که آنها درباره «فرآیندهایی که در قفقاز جنوبی در حال وقوع است» گفتگو کردند.

رییس سازمان جاسوسی انگلیس چهار روز پس از دیدار با «آرمن گریگوریان»، دبیر شورای امنیت ارمنستان در لندن، به پایتخت ارمنستان پرواز کرد. اندکی پس از آن سفر، دولت پاشینیان لایحه ای را درباره ایجاد سرویس اطلاعاتی خارجی ارمنستان تصویب کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    6 0
    تمام بدبختی هات از انگلیسه -ارمنستان!!!!!
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    5 9
    باید ذهنیت مردم رو برای جنگ با جمهوری جعلی باکو آماده کرد. این کشور جعلی و نحس با عمر سی ساله هیچ درمانی جز تجزیه ندارد.
  • US ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    6 5
    یاشاسین آذربایجان......انشالله روزی خواهید رسید..زنگه زور آزاد خواهد شد چون استالین به علت اهداف سياسی تغییر بافت جمعيتي..زنگه زور به ارمنستان داد ....جالبه...فاشیست ها ونژاد پرستان..متوهم وتحریف کنندگان وجعل کنندگان تاریخ. جای متهم وشاکی عوض می کنند ....بکی از جعلیات آقایون. همین منشور جعلی کوروش هست.......خود کوروش هست ...کوروش حاصل توهمات وشعار و تحريف وجعل تاریخ هست.
    • امید IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      خخخخ همه دنیا تاریخ ایران رو جعل می کنند و در دانشگاه هاشون تدریس می کنند و فقط تو پانترک احمق بی وطن تاریخ رو درست فهمیدی!!! کوروش خار چشم امثال تو هست چون مثل اون رو در تاریخ نداری . تو سینکیانگ چین بگرد. شاید بجز چنگیز و تیمور تونستی یکی رو پیدا کنی.
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 0
      روزی دهان گشاد شما را خواهیم بست
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 2
      متوهم بدبخت! منشور کوروش بزرگ در سازمان ملل ثبت شده است. سنگ نبشته های گوناگون به زبان پهلوی وجود دارد. زبان شناسان جهان ارتباط زبانشناسی زبان های پهلوی با یونانی، رومی، آلمانی و انگلیسی را جزو امور مسلم و بدیهی می دانند.
  • پاپک IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    اگر بحث آزاد شدن باشه که باید کل قفقاز به ایران برگرده.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 1
    متوهم بدبخت! منشور کوروش بزرگ در سازمان ملل ثبت شده است. سنگ نبشته های گوناگون به زبان پهلوی وجود دارد. زبان شناسان جهان ارتباط زبانشناسی زبان های پهلوی با یونانی، رومی، آلمانی و انگلیسی را جزو امور مسلم و بدیهی می دانند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس