کد خبر 1576044
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
دستگیری ۵ تن از عاملان ناامنی که با سلاح سرد قدرت نمایی می‌کردند

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح قدرت نمایی کرده و نظم عمومی را برهم می‌زدند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز ۲۶ بهمن خبری منبی بر درگیری تعدادی اراذل و اوباش در محله مسعودیه تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد با تخریب خودروها اقدام به قدرت نمایی و بر هم زدن آرامش شهروندان می‌کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۵۷ مسعودیه سریعاً به محل اعزام و دو نفر از متهمان را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و قصد حمله به مأمورین با سلاح سرد را داشتند در محل زمینگیر و دستگیر کردند و با تحقیقات محلی و گشت زنی‌های هدفمند سه نفر دیگر از عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت که حالت عادی نداشتند، سوار بر موتورسیکلت باکسر مشاهده و پس از توقف موتورسیکلت موفق به دستگیری هر سه نفر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: از متهمان ۴ قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن سرقتی کشف و پرونده دارای ۳ شاکی می‌باشد همچنین ۵ نفر متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودروها اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: متهمان با حکم قضائی همگی روانه زندان شدند و دستگیری سایر مرتبطان به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    4 0
    سلام ب قوه محترم قضاییه. خداییش دیگه با اینا قاطع برخورد کنید
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      1 0
      ق ق نمیخواد برخورد کنه - التماس هم نکن
  • خان داداش IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    1 0
    فقط براشون سابقه درست نکنید و بعد ولشون نکنید تو مردم.نمیدونم قصد و غرضتون از مهربونیتون بااین اراذل چیه جناب قوه قضاییه
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    اگر گوش سمت راست خلافکاران اینچنینی را ببرن تا برایشان انگ اجتماعی شود دیگر کسی پیدا نخواهد شد که گردنکشی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس