اذعان ژنرال صهیونیست به درایت نصرالله و توان حزب‌الله

یک ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی به توان حزب‌الله و درایت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان اذعان کرد.

به گزارش مشرق، «گرشون هکوهین» سرتیپ بازنشسته رژیم صهیونیستی گفت که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، رفتاری از روی حکمت و در عین حال حرفه ای و خطرناک دارد.

وی افزود: نصرالله تمایل شدیدی به حمایت از حماس دارد و به دنبال بهره گیری از شرایط برای تبدیل کردن حزب الله به قدرت منطقه ای است.

این ژنرال بازنشسته ادامه داد: حتی اگر اسرائیل امتیازهای خاصی به حزب الله بدهد، نصرالله باز هم به آن اکتفا نخواهد کرد، زیرا اهدافی دارد که به خاطر آن علیه اسرائیل جنگ به راه خواهد انداخت.

هکوهین اضافه کرد: نصرالله حتی اگر تمام خواسته ها یا برخی از آنها برآورده شود، باز هم به جنگ علیه اسرائیل در زمانی که تصمیم بگیرد، روی خواهد آورد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به پاسخ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به تهدید «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم برای حمله به عمق لبنان و از جمله بیروت که گفته بود، «از جنوب تا شمال سرزمین‌های اشغالی در تیررس موشک های مقاومت است» اعلام کردند که نصرالله حقیقت را می گوید.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که پس از تهدیدهای نصرالله، راه‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی بسته شده است.

به نوشته این رسانه ها، سید حسن نصرالله گفت که توان موشکی بزرگی دارد که می‌تواند، کریات شمونه در شمال تا ایلات در جنوب را هدف قرار دهد، این درست است و وی دروغ نمی‌گوید.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به ناتوانی محض ارتش این رژیم در برابر حزب الله اشاره کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس