کد خبر 1575821
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
۲ پهپاد ارتش اوکراین در «بلگورد» روسیه سرنگون شدند

فرماندار استان مرزی بلگورد اعلام کرد که بامداد امروز شنبه ۲ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در آسمان این منطقه رهگیری و منهدم شده است.

به گزارش مشرق، «ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار استان بلگورود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز شنبه سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور ۲ پهپاد مهاجم اوکراینی را بر فراز قلمرو این استان رهگیری و منهدم کردند.

وی تأکید کرد که این حادثه تلفات جانی و خسارت مادی نداشته است.

دیروز جمعه نیز وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور ۵ پهپاد اوکراینی را بر فراز دریای سیاه و استان بلگورود در جنوب غربی روسیه ساقط کرده است. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: تلاش رژیم کی‌یف برای حمله با پنج پهپاد به روسیه ناکام ماند.

وزارت دفاع روسیه بیان کرد: سامانه دفاعی روسیه در استان بلگورود یک پهپاد و بر فراز دریای سیاه ۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد.

این در حالی است که پنج‌شنبه گذشته نیز وزارت دفاع روسیه از سرنگونی ۱۴ موشک شلیک شده از سوی ارتش اوکراین به سمت استان بلگورود خبر داده بود.

نیروهای اوکراینی روزانه مناطق مرزی با روسیه در استان‌های بلگورود، بریانسک، کورسک، فورنج، روستوف و شبه جزیره کریمه را با پهپاد، موشک و توپخانه هدف قرار می‌دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمیر IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    بعد از ترکوندن روسی ؟ 😂😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس