کد خبر 1575754
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
پنالتی برای استقلال مقابل نفت آبادان اعلام نشد؟

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت بازی استقلال و صنعت نفت آبادان پرداخت.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی در گفت و گویی درمورد قضاوت حسن اکرمی در دیدار استقلال و صنعت نفت، اظهار داشت: اواخر نیمه اول روی ارسال کرنر استقلال توپ پس از ضربه سر سیلوا به دست مدافع صنعت نفت برخورد کرد که این دست در حالت غیرمتعارف بالا آمده بود. اگر VAR داشتیم، در بازبینی حسن اکرمی این صحنه را اعلام پنالتی می‌کرد. البته از آنجایی که دست بازیکن استقلال نیز همزمان با بازیکن حریف بالا آمد، شاید تشخیص صحنه برای داور سخت بود.

وی ادامه داد: قبل از این صحنه نیز روزبه چشمی در یک صحنه دروازه‌بان صنعت نفت را دریبل کرد. برای برخی سوال شده شاید مدافع حریف خطا کرد که بازیکن استقلال نتوانست توپ را وارد دروازه کند که البته بازیکن نفت فقط پای خود را بین توپ و چشمی قرار داد و خطایی نکرد. به همین دلیل ادامه بازی درست بود.

کارشناس داوری تاکید کرد: در دقیقه ۸۲ نیز پیش از ارسال کرنر استقلال بین امید حامدی‌فر با یار حریف درگیری پیش آمد که باید به هر ۲ نفر کارت زرد می‌داد. حامدی‌فر هم جزء ۵ بازیکنی نبود که کارت زرد داشت تا بگوییم اکرمی به دلیل مدیریت کردن بازی به او اخطار نداد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Gghhh IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 1
    چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که به هیچ درد کشور و مردم نخورده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف بیت المال و حق مردم را بالا کشیده اند و دنبال خوشگذرانی و زن بارگی و عشق و حال خودشان بوده اند ؟؟!!! به جای اینکه پول و سرمایه ی کشور و بیت المال به سمت کسانی سرازیر بشود که باعث پیشرفت کشور و مردم بشوند و گره ای از مشکلات مردم باز کنند !!!!!
  • رضا IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    3 0
    دیگه عادت کرده ایم که در هر بازی یک پنالتی استقلال را نگیرند اما به کوری چشم دشمنان استقلال تیم مورد علاقه 89 میلیون ایرانی همچنان به روند موفقیت های خود ادامه می دهد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس